Kaffedrink.
Bryter säkert mot alla KS lagar samtidigt, men i krigstider, vem bryr sig?
Bryter säkert mot alla KS lagar samtidigt, men i krigstider, vem bryr sig?
![Man shrugging: medium-light skin tone :man_shrugging_tone2: 🤷🏼♂️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f937-1f3fc-2642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man börjar ju undra. Känns sjukt ovärt måste jag säga.Hybris?
Ända mot ända kan inget hända.Nästan ända klockan man har i väntan på annat![]()
Vet inte varför men jag blir förbannad när jag ser den där
Jag medVet inte varför men jag blir förbannad när jag ser den där![]()
Kaffedrink.
Bryter säkert mot alla KS lagar samtidigt, men i krigstider, vem bryr sig?![]()
![]()
Skulle gärna känna på en SM, hör av dig om du har vägarna förbi någon gångKaffedrink.
Bryter säkert mot alla KS lagar samtidigt, men i krigstider, vem bryr sig?![]()
![]()
Beige rios canvas var bäst tyckte jag.Försöker bli kompis med Haliosen men är inte helt övertygad än.
Kör på med lite olika band för att prova.
Så länge det finns mesh finns det hopp!
![]()
Zelos kommer skicka en ny clasp. Får dessutom med ett gummiband som plåster på såren. Bra hanterat Zelos.Då vart du före. Ahh, synd med länk/clasp. Har likadan justering på en i titan, och den är trögare än jag fick på denna. Skruvarna kunde jag faktiskt dra åt pyttelite till. Elshan/Zelos kommer lösa det, men är alltid tråkigt när det blir så.
Har det gått bra att köpa från Zelos? Vad har tull osv gått på?Zelos kommer skicka en ny clasp. Får dessutom med ett gummiband som plåster på såren. Bra hanterat Zelos.![]()
Det gick bra. DHL skeppade klockan en fredag och jag kunde hämta ut den kl 12 på måndagen.Har det gått bra att köpa från Zelos? Vad har tull osv gått på?
Rubiks blir dagens.
![]()
Härligt! Welcome to the rebel side!