Baconlover
Basic
Jag skrivit tidigare vad det är, men genomför presentationen stegvis… för att jag kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yepp! Lågpris och Homage. Captain Willard i Steeldives format!
Fått lysande reviewer så jag ”slog till”.
Helnöjd, kommer vara gummiband på denna, waffel strap är på väg - nu det medföljande monterat.
Snyggt! Ett sånt köpte jag från Serious watches till Näcken... Fick inte dit det...totalt omöjligt!Jomensåatte.. Godmorgon trådisar!
NTH gummit kom så (efter diverse tull..). Riktigt bekvämt o passar som en handske.
Det var jääävligt svårt ska jag säga!Snyggt! Ett sånt köpte jag från Serious watches till Näcken... Fick inte dit det...totalt omöjligt!
Jag hade ett curved från Feskarn som satt som en smäck på mina NTH-subbar.Snyggt! Ett sånt köpte jag från Serious watches till Näcken... Fick inte dit det...totalt omöjligt!
Waov!!! Snygg grönfärg, 2 svarta subdials och svart datum-bakrund. Många rätt här .Hej hopp
Den sitter ju oförskämt bra mot den klockan. Tur för dom att dom gjorde en mindre mer hanterbar reissue på denna.Fortfarande löjligt nöjd med länken till denna.
Gav upp och skickade tillbaka detDet var jääävligt svårt ska jag säga!
Så sant. Ja det var jävligt tajt och jag fick använda verktyg för att peta pinnen på plats bredvid gummit. Borde inte vara så, men men.. Nu sitter det där.Gav upp och skickade tillbaka det
När det är orginal ska det inte vara så jävla krångligt! Provade flera gånger
Trevlig! Härlig boettBara jag som blir lite varm om kinderna när jag ser denna? Ska släppas ”early 2022” så borde dyka upp snart.
Delish!!!!
Vilket är det svarta gummit? Man får ju lite aquanaut-vibbar!
Nåt waffle för skx jag köpte av @BorisTheSpider , han kan nog berätta mer..Vilket är det svarta gummit? Man får ju lite aquanaut-vibbar!
Är det bara du som är kvar här eller? Godmorgon från OWG-träsket! ❤Jaha...men godmorgon då
Jag har faktiskt aldrig varit där så jag kan tyvärr inte säga vare sig bu eller bääää.
Hmmm, får googla lite...i smygJag har faktiskt aldrig varit där så jag kan tyvärr inte säga vare sig bu eller bääää.
Japp, noterade att arga lappen var uppsatt i ovan nämnda affär så det låter rimligt, tack...väldigt nära Rolex affären.