Hittar inte modellen med metallracinglänken på hemsidan, som är överst av dina bilder. Hittade däremot dennaPratar vi formspråk tycker jag Forzo är en av de mer intressanta microtillverkarna just nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittar inte modellen med metallracinglänken på hemsidan, som är överst av dina bilder. Hittade däremot dennaPratar vi formspråk tycker jag Forzo är en av de mer intressanta microtillverkarna just nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pratar vi formspråk tycker jag Forzo är en av de mer intressanta microtillverkarna just nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En riktigt cool grej är att de kör "worldwide shipping with all taxes paid" och man får 10% på första köpet! Får jag loss pengar idag så klickar jag hem en kronograf tänkte jag.Den gula är grym!
Nej, många verkar vara slut eller borta ur sortimentet. Men den där är ju så jäkla frän!!!Hittar inte modellen med metallracinglänken på hemsidan, som är överst av dina bilder. Hittade däremot denna.
![]()
En riktigt cool grej är att de kör "worldwide shipping with all taxes paid" och man får 10% på första köpet! Får jag loss pengar idag så klickar jag hem en kronograf tänkte jag.
Du kan du! Fan, får nog bli ett köp.... Ska mejla och fråga när de får in den med hålig länk!forzo = geckota = watchgecko
Samma företag
Watchgecko har varit momsregistrerade i Sverige länge och har alltid svensk moms i priset.
Jag har råkat bli tämligen förtjust i denna klockan! Snygg som få!Koks-måndag blev det idag..
![]()
Håll oss underrättade.Du kan du! Fan, får nog bli ett köp.... Ska mejla och fråga när de får in den med hålig länk!
Halloj! Håller med! Jäkligt stilig pjäs!Jag har råkat bli tämligen förtjust i denna klockan! Snygg som få!
Den råkar inte vara till salu?
Måste ju vara tidigare ägaren som på nåt sätt bidragit till den känslan..Scurfa Scurfa. Märkligt att det jag ogillade de förra gångerna jag hade D1 är de saker jag gillar mest nu.![]()
Fet pjäs! Rätt tung på armen va?Dagens affordable.
![]()
Tycker dom bärs bra, har en liknande på meshFet pjäs! Rätt tung på armen va?
Länken väger en del men klockan i sig är relativt lätt. Fullt hanterbart.Fet pjäs! Rätt tung på armen va?
Du kan du! Fan, får nog bli ett köp.... Ska mejla och fråga när de får in den med hålig länk!
Haha inte helt osant dock.Måste ju vara tidigare ägaren som på nåt sätt bidragit till den känslan..![]()
Får se vad dom svarar....jag tror det var en tidig modell som har utgått... MeN KaN Ha fEl...![]()
Du får göra som vi flesta andra.. satsa på förlåtelse istället!Tack @LoveL Det hjälper mot "ha-begäret"... inte! NTN klockan är väldigt fin den med - har titta på en blå, men ligger (även den, som de flesta) utanför budgetramarna. Ska försöka få tillåtelse att köpa en Seiko Pepsi.. om några månader.
Finns några pre-owned hos Watchgecko.En riktigt cool grej är att de kör "worldwide shipping with all taxes paid" och man får 10% på första köpet! Får jag loss pengar idag så klickar jag hem en kronograf tänkte jag.
Tittade runt på Watchgecko och hittade den här som också var najs!Finns några pre-owned hos Watchgecko.