• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Pratar vi formspråk tycker jag Forzo är en av de mer intressanta microtillverkarna just nu. 💪

Screenshot_20220310_003249.jpg
Screenshot_20220310_003021.jpg
Screenshot_20220310_003006.jpg
Screenshot_20220310_002945.jpg
Screenshot_20220310_002915.jpg
Screenshot_20220310_002904.jpg
Hittar inte modellen med metallracinglänken på hemsidan, som är överst av dina bilder. Hittade däremot denna 😍 .

1646901556345.png
 
Det var någon här som visade en "No-name" dinka, som var/är ratead till 1000m - jag hittar inte bilden när jag letar.
Känns detta igen (klockan alltså ;) )? Vad är det för klocka?

//Baconlover
 
Jag har råkat bli tämligen förtjust i denna klockan! Snygg som få!
Den råkar inte vara till salu?
Halloj! Håller med! Jäkligt stilig pjäs! ❤️
Nix, nej, njet till salu. Den här Citizen FUGUn har blivit en av mina absoluta favoriter och faktiskt kanske en keeper, på riktigt! 😀
Tror de är lite svåra o få tag i. Var väl bara tänkta för den asiatiska marknaden..
Men jag noterar önskemålet. 🙂
 
Tack @LoveL Det hjälper mot "ha-begäret"... inte! NTN klockan är väldigt fin den med - har titta på en blå, men ligger (även den, som de flesta) utanför budgetramarna. Ska försöka få tillåtelse att köpa en Seiko Pepsi.. om några månader.
 
Har en Nodus Sector Pilot Blackbird liggandes. Tänkte att någon här kanske är intresserad innan den åker upp på köp och sälj
 
Tillbaka
Topp