Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va, är du tillbaka igen?... dum fråga. Hej ChumbaDen här sitter så fett bra, som ungdomarna säger.
Varit tillbaka sen någon vecka ju..Hej på dig med.Va, är du tillbaka igen?... dum fråga. Hej Chumba
Riktigt snygg!!Den här sitter så fett bra, som ungdomarna säger.
Aha, jo jag är tillfälligt upptagen på annat håll kan man säga, viktiga grejerVarit tillbaka sen någon vecka ju..Hej på dig med.
Jaha...men godmorgon då
Kanske en Traska https://www.traskawatch.com Kostar dock strax över 5k ny. Dom dyker upp på K&S emellanåt.Dresser sökes har bara massa dykare, spanat lite på tex "meccaniche veneziane redentore" vet vi något mer sjysst, absolut max 40mm och under 5k
Jag gillar att snoppen är upp och ner. Det ser bättre ut!Nöjd med denna, över förväntan!
Bra omväxling mot min Speedy där den är åt andra hållet!Jag gillar att snoppen är upp och ner. Det ser bättre ut!
Grymma klockor för pengarna!Efter att ha velat fram och tillbaka ett tag så fick det bli nåt riktigt bra affordable
Inte dumt alls med läder på den därTestar lite nytt. Över förväntan!
Pratar vi formspråk tycker jag Forzo är en av de mer intressanta microtillverkarna just nu.