Nu hittade jag 1000m klockan/märket som jag letade efter: Ratio!
Never, ever give up!
Eller låt tiden gå och ha tur...
Vad tycker den stora massan?
Ska jag slå till:
De där är iaf mkt "bang for the buck"... köp och testa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu hittade jag 1000m klockan/märket som jag letade efter: Ratio!
Never, ever give up!
Eller låt tiden gå och ha tur...
Vad tycker den stora massan?
Ska jag slå till:
Skål @MaBr och trådvänner!Sådär mina vänner, då var vi här igen. Ett glas engelsk bitter och Squale, vilken dag är det då?
Skål! Domedagen kanske?Sådär mina vänner, då var vi här igen. Ett glas engelsk bitter och Squale, vilken dag är det då?
Nivada Datomaster 36mm mechaquartz, ca 5000:-. Det kan hända att jag måste hugga en sådan.
Äh, man kan inte få allt. Eller det kan man så klart men då kostar det lite mer.Väldigt trevlig! Ser ut som en fullträff bortsett från ändlänkarna...
Haha, man kan ju alltid hoppas! Så många rätt med den där bilden! Älskar bandet på den klockan!Skål! Domedagen kanske?
Kanonfin och helt rätt storlek! Tycker inte att ändlänkarna var så farliga även om jag egentligen inte gillar att de är hanar.Nivada Datomaster 36mm mechaquartz, ca 5000:-. Det kan hända att jag måste hugga en sådan.
Äh, man kan inte få allt. Eller det kan man så klart men då kostar det lite mer.
Kul, förresten OWGM??! Förklaring snällaFråga i den tråden vettja?
Tror det går ganska bra, en av huvudsponsorerna i högaktuella OWGM. Hade själv tänkt vinna en helikoptertur till Kebnekaise (av Tidlös).
Kul, förresten OWGM??! Förklaring snälla
Haha jo tack jag googlade upp detLivsfarlig extremsport kan man sägaUTMANING - OWG 1 månad 2022
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2022. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill, vissa väljer sin vanliga beater andra något...klocksnack.se
Nivada Datomaster 36mm mechaquartz, ca 5000:-. Det kan hända att jag måste hugga en sådan.
Enligt deras Instagram så kommer det en 39mm automatisk med Sellitta-verk också så småningom.
Snygg! Men den svarta är snyggareSerica släppte en ny variant 4512 idag, vad tycker ni?
SERICA 4512 CALIFORNIA TUXEDO - Montre Suisse Mécanique
Montre SERICA 4512 CALIFORNIA Tuxedo cadran noir et blanc sector laqué. Montre Tuxedo Suisse Mécanique à remontage manuel SERICA.www.serica-watches.com
Om du scrollar bakåt lite så ser du att somliga t.o.m reser till Asien för att eventuellt kunna hämta.Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Dom såldes slut ganska fort, men jag hade tur och lyckades få igenom en beställning.
Tycker designen är sjukt najs.
nu är det bara att vänta tills December/Januari tills den skeppas till mig.
Jag slog till på en. Lite lång väntan nu bara. Man lär glömma bort att man lagt en beställning ”behövde” ha en GMT och har inget i titan så blir till att testa.Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Dom såldes slut ganska fort, men jag hade tur och lyckades få igenom en beställning.
Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Kul att höra, jag funderar på att slå till på Gilt-versionen som släpps nästa vecka, troligen inte men ändå. Jag har "förtur" på galenskaperna som tidigare köpare om någon vill att jag agerar bulvan. Tidigare kunder får testa lyckan dagen inna de släpps till resten av världen.Jag slog till på en. Lite lång väntan nu bara. Man lär glömma bort att man lagt en beställning ”behövde” ha en GMT och har inget i titan så blir till att testa.
KBK, då kan vi också åka till MalaysiaKul att höra, jag funderar på att slå till på Gilt-versionen som släpps nästa vecka, troligen inte men ändå. Jag har "förtur" på galenskaperna som tidigare köpare om någon vill att jag agerar bulvan. Tidigare kunder får testa lyckan dagen inna de släpps till resten av världen.
Någon av er som vet om de kommer släppa en ny länk snart eller? Synd om det inte skulle komma en länk, för dessa klockor passar bäst på länken.
Ja, men nu är det ju early 2022, var är denKBK, då kan vi också åka till Malaysia
Jag hade svårt att välja. Båda ser bra ut.
Vad gäller länk så ska det enl hemsidan släppas en under 2022.
Wtf vad är det för material på det där bandet?! Potatis deluxe!Sannerligen! Gött att den snart är min, visst?
Kämpa på, hej och hå. Trevlig fredag på er alla
Plast plast plast varje dag men lika glad är jag för det. typ.