• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu hittade jag 1000m klockan/märket som jag letade efter: Ratio!
Never, ever give up!:cool:

Eller låt tiden gå och ha tur... :cigar:

Vad tycker den stora massan?
Ska jag slå till:
1050HA93-12V-BLU-1.jpg

De där är iaf mkt "bang for the buck"... köp och testa!
 
Äh, man kan inte få allt. Eller det kan man så klart men då kostar det lite mer. 😀

Jag tenderar att hänga upp mig på detaljer när det gäller allt möjligt... 🤷🏼‍♂️
Får bara upp träffar på det gamla originalet när jag googlar, var kan man läsa mer?

Edit: hittade till hemsidan...
 
Senast ändrad:
Kul, förresten OWGM??! Förklaring snälla
Livsfarlig extremsport kan man säga 🤪
 
Livsfarlig extremsport kan man säga 🤪
Haha jo tack jag googlade upp det
 
Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Dom såldes slut ganska fort, men jag hade tur och lyckades få igenom en beställning.
Tycker designen är sjukt najs.
nu är det bara att vänta tills December/Januari tills den skeppas till mig.
 

Bilagor

  • 9D7C4C1F-79D3-4DF2-87BA-7BB48887F03E.jpeg
    9D7C4C1F-79D3-4DF2-87BA-7BB48887F03E.jpeg
    148.3 KB · Visningar: 10
Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Dom såldes slut ganska fort, men jag hade tur och lyckades få igenom en beställning.
Tycker designen är sjukt najs.
nu är det bara att vänta tills December/Januari tills den skeppas till mig.
Om du scrollar bakåt lite så ser du att somliga t.o.m reser till Asien för att eventuellt kunna hämta.
Man leker inte med Ming-hajpen alltså. Gratulerar får man väl man säga då 🙂
 
Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Dom såldes slut ganska fort, men jag hade tur och lyckades få igenom en beställning.
Tycker designen är sjukt najs.
nu är det bara att vänta tills December/Januari tills den skeppas till mig.
Jag slog till på en. Lite lång väntan nu bara. Man lär glömma bort att man lagt en beställning :hilarious: ”behövde” ha en GMT och har inget i titan så blir till att testa.
 
Finns det någon här som lyckades knycka Ming klockan som släpptes idag?
Dom såldes slut ganska fort, men jag hade tur och lyckades få igenom en beställning.
Tycker designen är sjukt najs.
nu är det bara att vänta tills December/Januari tills den skeppas till mig.

Jag slog till på en. Lite lång väntan nu bara. Man lär glömma bort att man lagt en beställning :hilarious: ”behövde” ha en GMT och har inget i titan så blir till att testa.
Kul att höra, jag funderar på att slå till på Gilt-versionen som släpps nästa vecka, troligen inte men ändå. Jag har "förtur" på galenskaperna som tidigare köpare om någon vill att jag agerar bulvan. Tidigare kunder får testa lyckan dagen inna de släpps till resten av världen.

Någon av er som vet om de kommer släppa en ny länk snart eller? Synd om det inte skulle komma en länk, för dessa klockor passar bäst på länken.
 
Kul att höra, jag funderar på att slå till på Gilt-versionen som släpps nästa vecka, troligen inte men ändå. Jag har "förtur" på galenskaperna som tidigare köpare om någon vill att jag agerar bulvan. Tidigare kunder får testa lyckan dagen inna de släpps till resten av världen.

Någon av er som vet om de kommer släppa en ny länk snart eller? Synd om det inte skulle komma en länk, för dessa klockor passar bäst på länken.
KBK, då kan vi också åka till Malaysia :p
Jag hade svårt att välja. Båda ser bra ut.
Vad gäller länk så ska det enl hemsidan släppas en under 2022.
FE85ACC1-5F32-4EC9-843E-59E2F79CAEC0.jpeg
 
KBK, då kan vi också åka till Malaysia :p
Jag hade svårt att välja. Båda ser bra ut.
Vad gäller länk så ska det enl hemsidan släppas en under 2022.
FE85ACC1-5F32-4EC9-843E-59E2F79CAEC0.jpeg
Ja, men nu är det ju early 2022, var är den ;)

Som sagt, jag tror jag ska koppas på en Halios GMT i FW eller annat snyggt format under 2022 och hålla i pengarna tills dess. Men jag ser fram emot att ni får era, jag tycker nog den grå/gröna är snyggast nu när jag kollade lite närmare på dem.
 
Tillbaka
Topp