Hade förra generationen av denna dära, supertrevligTittade runt på Watchgecko och hittade den här som också var najs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade förra generationen av denna dära, supertrevligTittade runt på Watchgecko och hittade den här som också var najs!
tror ni man inte åker på moms och tull alls ?En riktigt cool grej är att de kör "worldwide shipping with all taxes paid" och man får 10% på första köpet! Får jag loss pengar idag så klickar jag hem en kronograf tänkte jag.
Nej, inte från Watchgecko m.fl där det tydligt framgår att allt är inkluderattror ni man inte åker på moms och tull alls ?
Välkänt och populärt urverk, inga konstigheter, Jag gillar själv inte kvarts men är nog i minoritet härpå de forza alltså? vad säger man om
- Japanese Mecha-quartz Chronograph - Time Module (Seiko) VK63 Movement.?
Pffff jag har hört att du börjat tokgilla kvarts. Skrollar igenom dina senaste poster och känner mig rätt säker på min sak.Välkänt och populärt urverk, inga konstigheter, Jag gillar själv inte kvarts men är nog i minoritet här
Du ska inte tro på allt som står på internetPffff jag har hört att du börjat tokgilla kvarts. Skrollar igenom dina senaste poster och känner mig rätt säker på min sak.
Modelejonet i sitt esse!Du ska inte tro på allt som står på internet
Närå det går ganska bra så länge man har kamouflerad sekundvisare
(gårdagens, inte pallat fota fanskapet idag)
Inte en helt dum idé faktiskt Vet inte hur snabb du var på 17.09 men min ska vara klar slutet av maj och juni är ju en bra tid att resa till Malaysia vad jag förstår (om de släppt på sina drakoniska covidrestriktioner tills dess, dvs). Man bör ju kunna få klockan skickad till t.ex. ett hotell också, bör ju vara säkert så länge man inte väljer något lopphotell.
hör av er, håller ställningarna i KL på obestämd tid @NicbexVi kanske ska samla ihop ett Klocksnack "Malaysia Pickup" team haha :-D Det vore rätt coolt faktiskt.
Ming tillåter inte fysiskt pickup (pratade med dem redan) så jag kommer få klockorna skickade till en vän i Malacca och åka dit.
Snygg men jävlar Zixen verkar gilla att göra riktiga tackor, verkar som att alla deras klockor väger inte ett gram under kilotHar fått en möjlighet att köpa en Zinex GMT, en riktig fining! Zinex var alltså föregångaren till Zixen, då det blev någon slags rättstvist med nåt annat bolag fick de ändra namn till just Zixen. Nu är väl klockorna och märket nedlagt om jag inte är fel påläst. Kanske därför priserna på klockor som cirkulerar dragit iväg käpprätt åt helskotta....
Hursomhelst har jag ju haft siktet inställt på en GMT som nästa klocka. Hade dock inte en tanke på denna. Vad tycker ni , köra eller avvakta ...
Fråga i den tråden vettja?Jag läste tråden om Tidlös klockor, ingen som vet hur det gick för dom?
Sannerligen! Gött att den snart är min, visst?Så sjukt fin blå tavla på denna.
Som en medlem säger:Nu hittade jag 1000m klockan/märket som jag letade efter: Ratio!
Never, ever give up!
Eller låt tiden gå och ha tur...
Hur ska du få på ett waffle strap där hade du tänkt? Inga traditionella bandhorn så att säga.Någon som vet något om märket?
I mitt tycke både snygg och cool klocka, gärna med ett waffle armband - men om det är dålig/usel kvalle, så vill jag (ju) inte lägga pengar på den.
Jag letar just efter en klocka som tål djupa (!) djup, eftersom jag fridyker på de djupen - not! Men... vad man villhöver, villhöver man!
Tight look!Sannerligen! Gött att den snart är min, visst?
Kämpa på, hej och hå. Trevlig fredag på er alla
Plast plast plast varje dag men lika glad är jag för det. typ.
...eller inte Hur går det för dig så här på fredagseftermiddagen, många band kvar?Tight look!