Kreacon
Guld
Lego-master.Vill du köpa världens fulaste Bulova ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lego-master.Vill du köpa världens fulaste Bulova ?
Nu när jag med kastat mig ut med huvudet före från OWGM så har man tid att testa resten av klockbeståndet. Så nu måste jag höra efter något jag aldrig gör annars. Måste se vad tråden tycker om storleken på min Dumoreau, för jag är på riktigt inte helt säker själv. Vissa dagar tycker jag den känns alldeles för stor, medans andra tycker jag den funkar. Normalt brukar jag absolut fatta dessa beslut på egen hand, men nu behöver jag lite hjälp... Vad tycker ni? Var ärliga. Och som alla vet så ser kockan oftast lite större ut på bild. Dock inte jätte stor skillnad i detta fall, bara något större. Till stöd kan jag säga att jag inte har något emot klockor som ser något stora ut på armen, men får inte ju bli för mycket.
Tycker det ser ok ut, men samtidigt är det ju du som ska vara bekväm med det.Nu när jag med kastat mig ut med huvudet före från OWGM så har man tid att testa resten av klockbeståndet. Så nu måste jag höra efter något jag aldrig gör annars. Måste se vad tråden tycker om storleken på min Dumoreau, för jag är på riktigt inte helt säker själv. Vissa dagar tycker jag den känns alldeles för stor, medans andra tycker jag den funkar. Normalt brukar jag absolut fatta dessa beslut på egen hand, men nu behöver jag lite hjälp... Vad tycker ni? Var ärliga. Och som alla vet så ser kockan oftast lite större ut på bild. Dock inte jätte stor skillnad i detta fall, bara något större. Till stöd kan jag säga att jag inte har något emot klockor som ser något stora ut på armen, men får inte ju bli för mycket.
Tycker att den såg riktigt bra ut på dig. Snyggt stadig . Och en cool klocka med lite ovanligare design än man vanligt ser.Nu när jag med kastat mig ut med huvudet före från OWGM så har man tid att testa resten av klockbeståndet. Så nu måste jag höra efter något jag aldrig gör annars. Måste se vad tråden tycker om storleken på min Dumoreau, för jag är på riktigt inte helt säker själv. Vissa dagar tycker jag den känns alldeles för stor, medans andra tycker jag den funkar. Normalt brukar jag absolut fatta dessa beslut på egen hand, men nu behöver jag lite hjälp... Vad tycker ni? Var ärliga. Och som alla vet så ser kockan oftast lite större ut på bild. Dock inte jätte stor skillnad i detta fall, bara något större. Till stöd kan jag säga att jag inte har något emot klockor som ser något stora ut på armen, men får inte ju bli för mycket.
Jag tycker det ser fint och lite kaxigt ut - en ganska rejäl klocka. Absolut inte för stor då den sitter bra på din arm.Nu när jag med kastat mig ut med huvudet före från OWGM så har man tid att testa resten av klockbeståndet. Så nu måste jag höra efter något jag aldrig gör annars. Måste se vad tråden tycker om storleken på min Dumoreau, för jag är på riktigt inte helt säker själv. Vissa dagar tycker jag den känns alldeles för stor, medans andra tycker jag den funkar. Normalt brukar jag absolut fatta dessa beslut på egen hand, men nu behöver jag lite hjälp... Vad tycker ni? Var ärliga. Och som alla vet så ser kockan oftast lite större ut på bild. Dock inte jätte stor skillnad i detta fall, bara något större. Till stöd kan jag säga att jag inte har något emot klockor som ser något stora ut på armen, men får inte ju bli för mycket.
Tänkte mer på att du skrev heads-upSenast jag kollade hos ADn i Sverige så var det 8400 kr.
På Davosas hemsida verkar det vara mellan 738 - 858 euro beroende på konfiguration.
Bara o dra ett pm om du skulle bli sugenTänkte mer på att du skrev heads-up
Ja, det känns som värt att prova - är det skräp, så... har man ju köpt det förrut och överlevt.De där är iaf mkt "bang for the buck"... köp och testa!
Ett sånt här: https://reliasweden.se/product/rios1931-klockarmband-ohio-akta-canvas-handsydd/Någon som kan tipsa om ett sjysst khaki eller beige canvas som inte kostar skjortan?
Någon som kan tipsa om ett sjysst khaki eller beige canvas som inte kostar skjortan?
Ett sånt här: https://reliasweden.se/product/rios1931-klockarmband-ohio-akta-canvas-handsydd/
Mycket trevligt!
Tack för tipsen gubbar! Much aprish.
Va väl du inte låg med bänken.Creapy snubbe det här, spanar in mig medans jag ligger på bänken..
Hej och välkommen till tråden (som alltid säger köp).Hittade ingen Helmtråd så jag hoppas jag är i hyfsat rätt tråd nu. Glömde av att jag ställt mig på väntelista på Helm Vanuatu men nu fick jag ett mail att jag har 48h på mig att köpa en.
Någon som provat en och har input? Velar lite här o nu
Hittade ingen Helmtråd så jag hoppas jag är i hyfsat rätt tråd nu. Glömde av att jag ställt mig på väntelista på Helm Vanuatu men nu fick jag ett mail att jag har 48h på mig att köpa en.
Någon som provat en och har input? Velar lite här o nu