Det är ett gammalt tält ser du väl. Mjukare än potatissäck, hur det nu är möjligt vet bara Rymdesset ❤Wtf vad är det för material på det där bandet?! Potatis deluxe!
Spaceeeee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett gammalt tält ser du väl. Mjukare än potatissäck, hur det nu är möjligt vet bara Rymdesset ❤Wtf vad är det för material på det där bandet?! Potatis deluxe!
Spaceeeee?
Jag kanske är cynisk, men jag killgissar att en såndär klocka knappast klarar det extrema trycket på 100 bar. Never!Vad tycker den stora massan?
Ska jag slå till:
Samma. Kul variant men personligen skulle jag inte släppa min svarta för tuxedo-varianten.Snygg! Men den svarta är snyggare
Håller med.Samma. Kul variant men personligen skulle jag inte släppa min svarta för tuxedo-varianten.
Startar lördagen med samma klocka som igår.
Extremt, jag vet, men jag har började träna inför OWGM 2039
Jaha... Nu vill man ha en Scurfa också. Grymt snyggt!Fick lite sommarfeeling.
Jag är väldigt imponerad av den.Jaha... Nu vill man ha en Scurfa också. Grymt snyggt!
Är det en termos-diver ?Heads up och trevlig helg!
Ingen termos men TernosÄr det en termos-diver ?
Vad ligger en sådan på?Ingen termos men Ternos
Ternos Sixties
DAVOSA is reviving the spirit of the 1960s with the Sixties edition of its popular Ternos diver’s watch. In this edition, the Swiss manufacturer of…www.davosa.com
Senast jag kollade hos ADn i Sverige så var det 8400 kr.Vad ligger en sådan på?
Vill du köpa världens fulaste Bulova ?Gt och bulova Fasen är jäkla nöjd med den. Trodde att 18mm bandbredd och höjden 13+ skulle bli galet. Men tycker mest det ger den charm och stör mig inte det minsta
Haha efter ett par gt så är den charmig den medVill du köpa världens fulaste Bulova ?