• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En in och en ut. Bye bye Orient. Hade den burits en gnutta större hade den varit min perfekta sommardinka. Men tredje gången gillt i min ägo var det bara att acceptera att den blir för liten. Däremot tog jag nyligen emot lite affordable vintage i form av en Dugena från det härliga 70-talet med en boett på strax över 42mm och det smått klassiska Valjoux 7736. Nu får kommande vecka springa på lite extra fort kan jag tycka, annars ligger detta OWGM farligt till.

B79C1D9D-FCC3-4056-8825-A35F99211A0F.jpeg
 
Jajamen! Börjar vår klia lite i en nu och speciellt när det börjar närma sig klockbyte nu med.
Det ska nog klia lite, ska inte vara för kaxig med en vecka kvar men tror vi överlever! 💪🏼

Just det, frågade en grej i den andra tråden men försvann nog i mängden. Vad var det för grått sailcloth (canvas?) du hade på häromveckan?
Tyckte det såg snofsigt ut
 
Någon som har erfarenheter av Evant?
Otroliga urtavlor 😍


 
Tillbaka
Topp