• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Schysst kombo.. lite 70 tals feeling. Påminner mig om retro kastrullerna :)
40CCBA42-2BB5-4A19-9933-36E4A63CA81B.jpeg

hehe 😊
Fick nyss leverans från watchwears nya ”iso”.

plus:
  • Sjukt snabb leverans. Beställde igår vid 12-tiden.
  • Fin färg

minus:
- Lite trist finish på främre delen vid luggen. Lite rough (tror det går slipa till med fint sandpapper)
+ - Lite stelt men ändå skönt. Mjuknar nog upp.

Totalt: 3/5, man är så bortskämt med Tropic. 169kr med rabattkod är ju prisvärt för vad man får. Blir nog ett orange med 😎
8170BB0E-0C09-4587-8360-B06A8857AD58.jpeg
C4DF5E38-C8C4-40B2-BF91-3A911C72B0C7.jpeg
F1C6F89E-97F6-4810-A71F-D189D797D678.jpeg
 
Helt galna! Får man inte tag i de nu, så kommer flera senare. Det här kommer swarch leva på läänge!
Även om det inte är limiterat rent tekniskt så tror jag inte dessa kommer bli tillgängliga för vanliga dödliga, like ever.

Jag är flygrädd och gillar inte rymden så mig kvittar det egentligen 😂
 
The really really dark side of the moon
Utveckla gärna, fattar inte?

Vet inte hur hett Maen är nuförtiden men fick iaf notis om att det finns några Greenwich 38 för omedelbar leverans, blå och röd:
 
Utveckla gärna, fattar inte?

Vet inte hur hett Maen är nuförtiden men fick iaf notis om att det finns några Greenwich 38 för omedelbar leverans, blå och röd:
Jag var tidigare riktigt sugen. Såg dock recensionen och kvaliteten verkade vara sisådär. Vet inte ifall ngn annan slagit till?
 
  • Like
Reactions: v0n
Jag var tidigare riktigt sugen. Såg dock recensionen och kvaliteten verkade vara sisådär. Vet inte ifall ngn annan slagit till?
Se där ja. Var ganska längesen man hörde något från märket, minns att det var halvhajpat för ett par år sen.
Gillar utseendet på nya Hudson-dykaren men har ingen aning om när den släpps, har du koll?
 
Se där ja. Var ganska längesen man hörde något från märket, minns att det var halvhajpat för ett par år sen.
Gillar utseendet på nya Hudson-dykaren men har ingen aning om när den släpps, har du koll?
Har inte koll. De var dock väldigt snabba på att svara på mail så skulle rekommendera att skicka ett och fråga.
Jag tycker om deras designspråk. Tycker inte att de uppenbart kopierar existerande modeller. Hoppas bara att även kvaliteten är bra nu så att man kan slå till på en i framtiden :)
 
  • Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp