Förutom tactical frog finns även seestern och maranez som gör doxa-homager, så du vetVad heter klockmärket? Jag har googlat på "Groda", "Frog watch" etc utan framgång - snygg Doxa homage som jag villhöver i samlingen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förutom tactical frog finns även seestern och maranez som gör doxa-homager, så du vetVad heter klockmärket? Jag har googlat på "Groda", "Frog watch" etc utan framgång - snygg Doxa homage som jag villhöver i samlingen!
Schysst kombo.. lite 70 tals feeling. Påminner mig om retro kastrullerna
Den timvisaren är bra ful dockNu verkar Glycine Combat Sub vara på väg i 39mm..
Swatch som Swatch
Inte en chans att komma över en ändå...och det är garanterat Omegafansen som kommer köa
Den borde givetvis ha dessa visare:Den timvisaren är bra ful dock
Well...Du får hålla ögonen på chrono24. Snart ligger de där med 200% pålagt.
Alltså…Well...
Folk är fan dumma i huvudet på riktigt, vad ska man sägaAlltså…
Helt galna! Får man inte tag i de nu, så kommer flera senare. Det här kommer swatch leva på läänge!Folk är fan dumma i huvudet på riktigt, vad ska man säga
FOMO deluxe
Även om det inte är limiterat rent tekniskt så tror jag inte dessa kommer bli tillgängliga för vanliga dödliga, like ever.Helt galna! Får man inte tag i de nu, så kommer flera senare. Det här kommer swarch leva på läänge!
Det är plast.Har försökt googla vad bio ceramic faktiskt är men hittar mest marknadslingo. Är det typ-plast eller coolare än så?
Tack! Misstänkte detta "Advanced self-gripping fastening system" är förövrigt det mest marknadsföriska uttrycket jag hört. Ganska kreativt ändå!Det är plast.
Ungefär som när somliga tillverkare slänger sig med "advanced self-gripping fastening system" och liknande tänker jag (kardborreband).
Enl. Omega så är det 2/3 Oxide Zirconium och 1/3 binder (förmodlingen färgad polymerplast)Det är plast.
Ungefär som när somliga tillverkare slänger sig med "advanced self-gripping fastening system" och liknande tänker jag (kardborreband).
I den här tråden är det ok att name-droppa Tudor. Inlägget kommer förvisso anmälas och tas bort, men ändå!Det är plast.
The really really dark side of the moon
Den borde givetvis ha dessa visare:
Utveckla gärna, fattar inte?The really really dark side of the moon
Jag var tidigare riktigt sugen. Såg dock recensionen och kvaliteten verkade vara sisådär. Vet inte ifall ngn annan slagit till?Utveckla gärna, fattar inte?
Vet inte hur hett Maen är nuförtiden men fick iaf notis om att det finns några Greenwich 38 för omedelbar leverans, blå och röd:
Greenwich 38
At MAEN Watches we have a simple vision, we want to offer the best quality for reasonable prices. We like to keep an open mind and design unique timepieces with a hint of the past but the technology of today. Our goal is to create watches that exceed expectations.www.maenwatches.com
Se där ja. Var ganska längesen man hörde något från märket, minns att det var halvhajpat för ett par år sen.Jag var tidigare riktigt sugen. Såg dock recensionen och kvaliteten verkade vara sisådär. Vet inte ifall ngn annan slagit till?
Ja alltså det var la inte så djupt egentligen. Uranus, dark side of the Moon, baksidor, mörka hål osv…The really really dark side of the moon
Rent av marknadsförföriska!Tack! Misstänkte detta "Advanced self-gripping fastening system" är förövrigt det mest marknadsföriska uttrycket jag hört. Ganska kreativt ändå!
Har inte koll. De var dock väldigt snabba på att svara på mail så skulle rekommendera att skicka ett och fråga.Se där ja. Var ganska längesen man hörde något från märket, minns att det var halvhajpat för ett par år sen.
Gillar utseendet på nya Hudson-dykaren men har ingen aning om när den släpps, har du koll?
Mycket bättre håller medDen borde givetvis ha dessa visare:
Ojdå det var lite mer än 200% påslag......Well...
Vad är den översta för något?Tycker att Citizen har blivit roliga att följa igen, de tar ut svängarna lite grann iaf!
Kolla in: Citizen BZ7005-74E [Eco-Drive Riiiver] Japan DomesticVad är den översta för något?
Piffig! Synd på 43mm bara.Kolla in: Citizen BZ7005-74E [Eco-Drive Riiiver] Japan Domestic