Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjuuuukt snyggt!!!
Är på riktigtAprilskämt?
Nej det verkar inte som det finns på Swatch hemsida mfl. Kommer säljas i officiella Swatch stores. Finns 3st i Sverige. Sthlm, Borås och på Gotland.Aprilskämt?
Någon som har erfarenheter av Evant?
Otroliga urtavlor
Tropic Diver 300 Vintage
Spec Sheet At A Glance Case Diameter: 41mm Lug to Lug: 48m Lug Width: 20mm Case Thickness: 13mm Movement: Swiss Made ETA2824-2 Automatic. Elabore grade. Power Reserve: 38 Hours Case Material: 316L Stainless Steel. Polished. Crystal: 3mm Domed Vintage Sapphire Crystal with Inner Anti-reflective...www.evantwatches.com
Good ol’ supply and demand. Svårare än så är det inte!Förstår inte riktigt din logik.
De säljs regelbundet säger du, som skäl till varför de bör vara billigare begagnat än nypris. Det faktum att varje släpp säljer slut på nolltid, vilket lämnar en drös köpare utan annan möjlighet än att köpa på begagnatmarknaden. Ta valfri Rolex sportstål som exempel. Varför sälja de dyrare begagnat än nya? För att det inte finns tillräckligt många ”nya” för att mätta marknaden. Inte konstigare i det här fallet. De släpper väldigt få klockor till ett skäligt pris, vilket driver upp begagnatpriserna då det finns fler köpare än klockor ute.
Tyvärr verkar ingen svensk Swatch-butik få dem.Nej det verkar inte som det finns på Swatch hemsida mfl. Kommer säljas i officiella Swatch stores. Finns 3st i Sverige. Sthlm, Borås och på Gotland.
Enligt hemsidan kommer de bara säljas i butik om jag förstår det rätt, och i Sverige har vi ingen finns ingen butik, enligt SwatchTyvärr verkar ingen svensk Swatch-butik få dem.
BIOCERAMIC MOONSWATCH - List of Swatch stores
Referensarkitektur för butikens framsida i kommersiellt molnwww.swatch.com
Ser ut som om en speedy också snart kommer kunna klassas som affordable
Om info/bilder stämmer kommer dom kosta runt 2500kr
Swatch group äger Omega?Ser ut att vara sekundvisare i mitten och kronograf Kl 6? Isf kan den vara hur fin som helst, känns b ändå
Fattar inte samarbetet, känns ju jättekonstigt
Ja men ändå, varför vill man göra detta när de velat ta Omega och ex speedmaster till nästa nivå i flera år prismässigt. Och lägga in speedmaster i en budgetklocka för 2.5k, har inget emot swatchSwatch group äger Omega?
Swatch som SwatchSer ut att vara sekundvisare i mitten och kronograf Kl 6? Isf kan den vara hur fin som helst, känns b ändå
Finns snart på C24 till omegapriser ändåSwatch som Swatch
Inte en chans att komma över en ändå...och det är garanterat Omegafansen som kommer köa
Var hittar ni dessa svenska butiker?Tyvärr verkar ingen svensk Swatch-butik få dem.
BIOCERAMIC MOONSWATCH - List of Swatch stores
Referensarkitektur för butikens framsida i kommersiellt molnwww.swatch.com
Förmodligen 10k + redan nästa vecka...folk kommer köpaFinns snart på C24 till omegapriser ändå
Precis... Eller vänta en vecka så dyker de upp på Chrono24 för $1000Swatch som Swatch
Inte en chans att komma över en ändå...och det är garanterat Omegafansen som kommer köa
Ekar det här eller?Precis... Eller vänta en vecka så dyker de upp på Chrono24 för $1000
Nej det hela är samtidigt lite surrealistiskt. Lämnar en lite bitter smak i käften nu när det fått lagt sig lite. En speedy är en speedy och det där, jo det är speedy men ändå inte. Tycker Omega säljer sig lite billigt och Speedmaster får sig en känga skit den hade klarat sig bättre utan.Ser ut att vara sekundvisare i mitten och kronograf Kl 6? Isf kan den vara hur fin som helst, känns b ändå
Men vafan orkar ju inte scrolla sig hela vägen uppEkar det här eller?
Du har svarat helt random på mitt inlägg två gånger nu. Jag skriver ju att det inte kommer finnas några svenska butiker som får dem och länkar till sidan där listan över de butiker i världen som faktiskt kommer få dem finns.Var hittar ni dessa svenska butiker?
What can I say, I'm a random dudeDu har svarat helt random på mitt inlägg två gånger nu. Jag skriver ju att det inte kommer finnas några svenska butiker som får dem och länkar till sidan där listan över de butiker i världen som faktiskt kommer få dem finns.
Ser ut som om en speedy också snart kommer kunna klassas som affordable
Om info/bilder stämmer kommer dom kosta runt 2500kr
Schysst kombo.. lite 70 tals feeling. Påminner mig om retro kastrullernaInte bästa kombon men marknadens bästa Tropic för sitt pris? (Watchwear)
Vad heter klockmärket? Jag har googlat på "Groda", "Frog watch" etc utan framgång - snygg Doxa homage som jag villhöver i samlingen!Inte bästa kombon men marknadens bästa Tropic för sitt pris? (Watchwear)
Tactical Frog.Vad heter klockmärket? Jag har googlat på "Groda", "Frog watch" etc utan framgång - snygg Doxa homage som jag villhöver i samlingen!