• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kom paket från @SpaceAce
Killen vet hur man gör band! 😍😍😍

IMG20220323190549__01.jpg


IMG20220323191523__01__01.jpg
 
Någon som har erfarenheter av Evant?
Otroliga urtavlor 😍



Har haft ett par stycken, dock inte just den modellen.
Välbyggd med bra finish tycker jag. Helt klart värt pengen.
 
Förstår inte riktigt din logik.
De säljs regelbundet säger du, som skäl till varför de bör vara billigare begagnat än nypris. Det faktum att varje släpp säljer slut på nolltid, vilket lämnar en drös köpare utan annan möjlighet än att köpa på begagnatmarknaden. Ta valfri Rolex sportstål som exempel. Varför sälja de dyrare begagnat än nya? För att det inte finns tillräckligt många ”nya” för att mätta marknaden. Inte konstigare i det här fallet. De släpper väldigt få klockor till ett skäligt pris, vilket driver upp begagnatpriserna då det finns fler köpare än klockor ute.
Good ol’ supply and demand. Svårare än så är det inte!
 
Ser ut att vara sekundvisare i mitten och kronograf Kl 6? Isf kan den vara hur fin som helst, känns b ändå 🙈

Fattar inte samarbetet, känns ju jättekonstigt 🤷‍♂️
Nej det hela är samtidigt lite surrealistiskt. Lämnar en lite bitter smak i käften nu när det fått lagt sig lite. En speedy är en speedy och det där, jo det är speedy men ändå inte. Tycker Omega säljer sig lite billigt och Speedmaster får sig en känga skit den hade klarat sig bättre utan.

Sa jag förresten att jag tar två?
 
Tillbaka
Topp