Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett svenskt band till en svensk klocka, det känns bra det. AW straps levererar som vanligt
Stort grattis! Otroligt lyckad modell imoNy i dag, C63 Sealander GMT, Ø39mm
Ingen ånger här, men det var en finfin klocka inget snack. Ja, Mifjotta i dessa, STP1-11 i den första generationenNu finns 2 NTH Azores date till bra pris hos SW. @v0n var det inte du som ångrade dig att du sålde din?
NTH Azores Absinthe Date
The NTH Azores Absinthe Date is a gorgeous, vintage style diving watch from the new NTH Tropics line. The NTH Tropics were inspired by the diving watches that were popular from the late '50's to mid '70's, which established an iconic design language. Each Tropics model shares the same...www.seriouswatches.comNTH Azores Blue Curaçao Date
The NTH Azores Blue Curaçao Date is a gorgeous, vintage style diving watch from the new NTH Tropics line. The NTH Tropics were inspired by the diving watches that were popular from the late '50's to mid '70's, which established an iconic design language. Each Tropics model shares the same...www.seriouswatches.com
Edit: dock verkar det vara Miyota 9015 i dessa?
Mange takk!Stort grattis! Otroligt lyckad modell imo
Förmodligen 10k + redan nästa vecka...folk kommer köpa
Tycker dessutom den ser extremt plastig ut. Här finns risk att produkten inte lever upp till förväntningarna...
Tycker dessutom den ser extremt plastig ut. Här finns risk att produkten inte lever upp till förväntningarna...
Jo, jag vet att det är av plastplast tenderar se ut som plast
Iof är det skillnad på Casio plast och G-shock, den senare känns betydligt mer påkostat
Jag vet inte vad jag tycker, möjligtvis att de är för stora för att vara i plast. Kommer de med kolfiber snart tror ni (ej affordable)?Jo, jag vet att det är av plast
Men de behöver inte se plastiga ut för det. Beror ju på hur det behandlats osv.
Den gula ser liiite ut som en sån där billig barnklocka, men det kanske har med färgen att göra!?
För lika mycket som jag tycker hela det är samarbetet är urlöjligt så känner jag mig själv och vet att jag kommer trycka på knappen, om jag får chansen...
Exakt min tanke, det där med storleken. En vintage Swatch i lite coola färger på modesta 34 mm kan vara lite fränt, men nu snackar vi dubbla storleken, typ.Jag vet inte vad jag tycker, möjligtvis att de är för stora för att vara i plast. Kommer de med kolfiber snart tror ni (ej affordable)?
De skulle vara roligare och mer unisex i 39-40 mm tror jag.
Hoppas ingen här går på detta scammeri. De kommer säljas online om ett tag och SG har sagt att de kommer tillverka så många att det inte kommer bli brist på dem.
Läste det och är ju galet om någon betalar dessa pengarHoppas ingen här går på detta scammeri. De kommer säljas online om ett tag och SG har sagt att de kommer tillverka så många att det inte kommer bli brist på dem.
En av många på EBayHoppas ingen här går på detta scammeri. De kommer säljas online om ett tag och SG har sagt att de kommer tillverka så många att det inte kommer bli brist på dem.
En av många på EBay
Det är bekräftat från flera håll att de kommer säljas online. Sedan om det är på måndag eller om någon månad vet man ju inte.Läste det och är ju galet om någon betalar dessa pengar
Nä, och det är väl precis det scalpers kommer leva på inom närmsta framtiden om man får spekulera fritt.Det är bekräftat från flera håll att de kommer säljas online. Sedan om det är på måndag eller om någon månad vet man ju inte.