Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, spot onOm man nu bortser från bidragen till behjärtansvärda ändamålsom egentligen är huvudmålet med det hela så försök inte förklara för folk utanför klockbubblan vad man utför för handling.
Kan låta så här kanske,
Klockoman - "Har hamnat i en svår sits denna månaden, superjobbigt och mycket svårt.
Utomstående - "Vad säger du, vad har hänt?"
Klockoman - "Jo jag ska ha samma klocka i en hel månad, alltså bara en enda...fattar du?"
Utomstående - ""
Mudmaster,
"När norrbaggen gjort bytesaffär på fyllan"
![]()
bra val ändå
Själv bara köpt G’s i år utom Tactical frog. Lätt skaffa fler![]()
@Björn BoettNågon som känns vid att ha skickat denna till undertecknad, innan jag tar fram verktygen och dissikerar den??
![]()
Puuuh!!
Haha neeej. Trodde inte det var något sådant utan att @LoveL bara glömt av vem som skickat den. Förlåt
"KS-andan"Fram med hammaren och mosa!!!! Det är kutym när man får en gåva!![]()
Vilken modell är det!Letar efter en ny smartwatch till våren och är lite sugen på en sån här. Har mejlat Ur & Penn idag och frågat om de kan ta beställa hem en, eller hur det funkar. Ganska basic funktioner men pris strax under 3000 kr så skulle säga att den är ganska affordable!
![]()
![]()
Googla Citizen CZ SmartVilken modell är det!
"när v0n har samma gula jävla klocka på sig en hel månad"
![]()
Men den är tyst, billig och färgar inte av sig = WIN
mmm, jag har hört allt, tro mighar ändå sin charm! Bara fortsätta köra fram till och över påsken sen efter….![]()
Andra som äger en Farer här?![]()
![]()
Riktigt bra bild!Andra som äger en Farer här?![]()
![]()
Jag känner EXAKT samma sak. Kan det vara att man inte sett en i mikrotråden som gör att man tvekar måhända?Nån som haffat en Corniche här i gänget än? Har sneglat ett tag på dem nu, men kommer inte riktigt till skott....
![]()