OskuH
Basic
Nope, men har sneglat en hel del på just den där modellen.
Bjuder du på ett wristshot också?
Absolut! Med röd och frusen hand dessutom, tror det var typ -15C när jag tog dessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, men har sneglat en hel del på just den där modellen.
Bjuder du på ett wristshot också?
Absolut! Med röd och frusen hand dessutom, tror det var typ -15C när jag tog dessa.
Tror jag måste ha en sån ❤
Har Farer några rabattkoder?
Jag har en Farer
Nä, tror faktiskt att Farer har en ganska strikt policy att de inte delar ut rabattkoder åt nån. Vilket de antagligen inte behöver göra, eftersom de tycks sälja slut typ allt.
Jag sitter på en orangetavlad som jag skulle gett bort men som blev liggande av.....orsaker. Lite oinspirerad irl tyckte jag, ser bättre ut på bild.Jag känner EXAKT samma sak. Kan det vara att man inte sett en i mikrotråden som gör att man tvekar måhända?
Men du, du fattar väl att du inte kan slänga dig med sånt utan att lägga upp en bild väntar med spänning!Jag sitter på en orangetavlad som jag skulle gett bort men som blev liggande av.....orsaker. Lite oinspirerad irl tyckte jag, ser bättre ut på bild.
Tror det, jag köpte till länken i efterhandMåste man köpa länken löst!?
Verkar inte gå att välja den i specen... där finns bara läder och mesh...
Mja vet inte riktigt vad jag tycker om det där. Är det ens OK att posta kopior?Samma tröja som igår, men annan klocka. En fejk Panerai.
Varför ha en fejk? Ja, bra fråga. Jag köpte den för några år sedan när jag var i Macau - åkte till Kina och blev erbjuden allt möjligt fake. Jag ville även på den tiden gärna ha en äkta Panerai, men har/hade ingen lust eller möjlighet att köpa en. Men ville veta hur det kändes att ha en på armen, att kunna titta på den etc… Jag kommer att använda den emellanåt men alltid vara öppen med att den inte är äkta.
I övrigt: Den är snygg, känns bra på armen, gör det den ska med bravur (visar tiden), är hyfsat välgjord.
Jag ska skaffa nytt armband!!!
Nej.Mja vet inte riktigt vad jag tycker om det där. Är det ens OK att posta kopior?
Inte ok att posta kopior. Jag skulle ta bort den där snarast.Samma tröja som igår, men annan klocka. En fejk Panerai.
Varför ha en fejk? Ja, bra fråga. Jag köpte den för några år sedan när jag var i Macau - åkte till Kina och blev erbjuden allt möjligt fake. Jag ville även på den tiden gärna ha en äkta Panerai, men har/hade ingen lust eller möjlighet att köpa en. Men ville veta hur det kändes att ha en på armen, att kunna titta på den etc… Jag kommer att använda den emellanåt men alltid vara öppen med att den inte är äkta.
I övrigt: Den är snygg, känns bra på armen, gör det den ska med bravur (visar tiden), är hyfsat välgjord.
Samma tröja som igår, men annan klocka. En fejk Panerai.
Riktigt bra! Måste skaffa mig en Seiko eller Citizendykare i sommar tror jag, härliga klockor ha på sig dåBlev en Seiko till idag.
JaRiktigt bra! Måste skaffa mig en Seiko eller Citizendykare i sommar tror jag, härliga klockor ha på sig då
Ser riktigt trevlig ut den där, gratz man! Lite lustigt sammanträffande, av nån konstig anledning tänkte jag på dig när jag såg den här häromveckanBlev en Seiko till idag.
En Captain Willard när den är som bäst - en Seiko! Grattis till bästa sommarklockan.Blev en Seiko till idag.
Den där är faktiskt riktigt jäkla bra, särskilt sett till vad den kostar!Klart affordable Citizen.
Haha har faktiskt spanat på den.Ser riktigt trevlig ut den där, gratz man! Lite lustigt sammanträffande, av nån konstig anledning tänkte jag på dig när jag såg den här häromveckan
Nåt med färgerna eller nåt kanske, vet inte riktigt
Det ska du inte känna. Vostok liksom mycket annat kan inte hjälpa att EN människa är dum.inuti.huvudet
Verkligen, impulsköpte den och är helt klart positivt överraskad.Den där är faktiskt riktigt jäkla bra, särskilt sett till vad den kostar!