• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nope, men har sneglat en hel del på just den där modellen.
Bjuder du på ett wristshot också?

Absolut! 🤩 Med röd och frusen hand dessutom, tror det var typ -15C när jag tog dessa. 😅

DSC05124.jpg
 
Dubbelpostar pga dålig täckning på tåget
Skickar på lite humor som kompensation:


Screenshot_20220326-180112_Instagram.jpg


...unt also:

Screenshot_20220326-180058_Instagram.jpg
 
Senast ändrad:
Samma tröja som igår, men annan klocka. En fejk Panerai😔.
Varför ha en fejk? Ja, bra fråga. Jag köpte den för några år sedan när jag var i Macau - åkte till Kina och blev erbjuden allt möjligt fake. Jag ville även på den tiden gärna ha en äkta Panerai, men har/hade ingen lust eller möjlighet att köpa en. Men ville veta hur det kändes att ha en på armen, att kunna titta på den etc… Jag kommer att använda den emellanåt men alltid vara öppen med att den inte är äkta.
I övrigt: Den är snygg, känns bra på armen, gör det den ska med bravur (visar tiden), är hyfsat välgjord.
Jag ska skaffa nytt armband!!!
Mja vet inte riktigt vad jag tycker om det där. Är det ens OK att posta kopior?
 
Samma tröja som igår, men annan klocka. En fejk Panerai😔.
Varför ha en fejk? Ja, bra fråga. Jag köpte den för några år sedan när jag var i Macau - åkte till Kina och blev erbjuden allt möjligt fake. Jag ville även på den tiden gärna ha en äkta Panerai, men har/hade ingen lust eller möjlighet att köpa en. Men ville veta hur det kändes att ha en på armen, att kunna titta på den etc… Jag kommer att använda den emellanåt men alltid vara öppen med att den inte är äkta.
I övrigt: Den är snygg, känns bra på armen, gör det den ska med bravur (visar tiden), är hyfsat välgjord.
Jag ska skaffa nytt armband!!!
Inte ok att posta kopior. Jag skulle ta bort den där snarast.
 
Samma tröja som igår, men annan klocka. En fejk Panerai😔.
Varför ha en fejk? Ja, bra fråga. Jag köpte den för några år sedan när jag var i Macau - åkte till Kina och blev erbjuden allt möjligt fake. Jag ville även på den tiden gärna ha en äkta Panerai, men har/hade ingen lust eller möjlighet att köpa en. Men ville veta hur det kändes att ha en på armen, att kunna titta på den etc… Jag kommer att använda den emellanåt men alltid vara öppen med att den inte är äkta.
I övrigt: Den är snygg, känns bra på armen, gör det den ska med bravur (visar tiden), är hyfsat välgjord.
Jag ska skaffa nytt armband!!!

Nu har du nog trampat lite lätt i klaveret här.
Läs forumreglerna och gör om och gör rätt...ja om du hinner innan du är utelåst dvs. Hur tänkte du här 🤔?
 
Tillbaka
Topp