Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar hur många verk de har fått tag i och var?Kommande minisläpp från Welsbro. Inte affordable men mikromärke är de definitivt.
✿ Batch size: 4 pieces ✿ Movement: Vintage Valjoux 92 movement from the sixties ✿ Case: 39mm stainless steel. Handmade in Japan ✿ Bonus: Will come with a handmade knife from Tim Brown Knives ✿ Asking price:$4,880 ✿ Drop details coming soon.
Nu kallas de plötsligt Tiffany dial ...
Inte särskilt affordable precis
Nja, lite väl mycket ursvarvad snusdosa över boetten.Kommande minisläpp från Welsbro. Inte affordable men mikromärke är de definitivt.
✿ Batch size: 4 pieces ✿ Movement: Vintage Valjoux 92 movement from the sixties ✿ Case: 39mm stainless steel. Handmade in Japan ✿ Bonus: Will come with a handmade knife from Tim Brown Knives ✿ Asking price:$4,880 ✿ Drop details coming soon.
Det där kilopriset skojar man inte bortNu kallas de plötsligt Tiffany dial ...
Nu har jag alla behövde inte ens köa.
...och förresten är planeten ljusblå som klockan, tiffany är mer åt turkos så nu blir man ju förbannad...eller egentligen inte alls faktisktNu kallas de plötsligt Tiffany dial ...
Snygg! ref?
Ställdigikö 2kmlångSnygg! ref?
Den vill jag inte ha (Kafé Öken)Ställdigikö 2kmlång
Välkommen åter!Gör comeback efter 1,5 år med DressKX:n och nyfogade lister.
Tack så mycket! Haha fan jag trodde att den hade försvunnit.. måste kolla hur jag tar bort det eländet…Välkommen åter!
Din omegasignatur täcker halva skärmen, men det kanske är meningen?
haha det ser lite roligt ut men tror bara det är på datorn signaturer synsTack så mycket! Haha fan jag trodde att den hade försvunnit.. måste kolla hur jag tar bort det eländet…
Erkänn du vill ha en?
Nja, kittlar inte särskilt mycket. OWGM är bara tokigheter, jag har redan bevisat mig som svag därErkänn du vill ha en?
Har du förresten noterat att jag och några till starka individer klarar av OWGM även i år...
Håller med dig om precis allt du saNja, kittlar inte särskilt mycket. OWGM är bara tokigheter, jag har redan bevisat mig som svag där
Är det många fler som har nedräkning inför April nu?På fredag åker den på!