Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! 40/42?Helson för ovanlighetens skull... eller inte
Blir intressant att se om det även släpps Powermaticversioner i 35. Jag är annars sugen på nya PRX 40 Powermatic greenRekommenderar verkligen prx i 35mm. Sitter som en dröm. 45mm L2L och en länk som smalnar av från c.a 23mm när till 16mm vid spännet.
40Snygg! 40/42?
Ruskigt snyggt Nicke!Blev en Seiko till idag.
TackarRuskigt snyggt Nicke!
Har umgåtts med detta ur i en månad, och har mer o mer koll på udda märken.. denna och deras historia fick mig att lätta på ” lådan” och vidga vyerna..
Torsk på kvalitet, men livet är för kort för att inte söla ner sig i dom Starka Branden enbart, utan istället labba med högt och lågt.
Samtidigt som jag inte förstår att tunga Brands som Seiko och Sinn etc. förekommer i tråden ..??
Men ett viktigt forum,Helt klart !!
Håller med om att Sinn är gränsfall. Nästan affordable och nästan mikro får mikrodiggare att även dra en sväng mot Sinn ibland också. Liksom jag som är Sinnare även tittar mot mikro.Har umgåtts med detta ur i en månad, och har mer o mer koll på udda märken.. denna och deras historia fick mig att lätta på ” lådan” och vidga vyerna..
Torsk på kvalitet, men livet är för kort för att inte söla ner sig i dom Starka Branden enbart, utan istället labba med högt och lågt.
Samtidigt som jag inte förstår att tunga Brands som Seiko och Sinn etc. förekommer i tråden ..??
Men ett viktigt forum,Helt klart !!
Ruggigt vacker!Trevlig fredag!
Trevlig fredag, min säger hej ... är nog lite sugen på en Matic igen ändåTrevlig fredag!
Tackar! Lite extra blingvacker med mesh.Ruggigt vacker!
Det jag (tyvärr) först kommer att tänka på när jag hör namnet Festina är doping. Synd, eftersom jag gillar både klockor och Tour de France.En gammal trotjänare som förtjänar lite tid på armen. Festina Chronograph Tour de France
~ Göbbels var ett offer… Göbbels var ett vrak.Det har tyvärr beslutats att tråden "mikromärken och andra affordables" kommer stängas ner för gott.
Kanske inte helt oväntat men trist såklart
Läs mer här:
Mötesprotokoll