• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick på sig favoritbandet idag.
2BCBBA92-FCED-479D-8F59-B881B063EB98.jpeg
 
Har umgåtts med detta ur i en månad, och har mer o mer koll på udda märken.. denna och deras historia fick mig att lätta på ” lådan” och vidga vyerna..
Torsk på kvalitet, men livet är för kort för att inte söla ner sig i dom Starka Branden enbart, utan istället labba med högt och lågt.
Samtidigt som jag inte förstår att tunga Brands som Seiko och Sinn etc. förekommer i tråden ..??
Men ett viktigt forum,Helt klart !!
556A18A8-33D1-4722-AFCE-3977C7B31CD7.jpeg
 
Har umgåtts med detta ur i en månad, och har mer o mer koll på udda märken.. denna och deras historia fick mig att lätta på ” lådan” och vidga vyerna..
Torsk på kvalitet, men livet är för kort för att inte söla ner sig i dom Starka Branden enbart, utan istället labba med högt och lågt.
Samtidigt som jag inte förstår att tunga Brands som Seiko och Sinn etc. förekommer i tråden ..??
Men ett viktigt forum,Helt klart !!
556A18A8-33D1-4722-AFCE-3977C7B31CD7.jpeg

Kan det kanske vara ”andra affordables” i rubriken måntro ?

Vad var det för knas med kvaliteten ? Hört lite dåligt om länken. Gillar märket dock. Dom gör roliga klockor.
 
Har umgåtts med detta ur i en månad, och har mer o mer koll på udda märken.. denna och deras historia fick mig att lätta på ” lådan” och vidga vyerna..
Torsk på kvalitet, men livet är för kort för att inte söla ner sig i dom Starka Branden enbart, utan istället labba med högt och lågt.
Samtidigt som jag inte förstår att tunga Brands som Seiko och Sinn etc. förekommer i tråden ..??
Men ett viktigt forum,Helt klart !!
556A18A8-33D1-4722-AFCE-3977C7B31CD7.jpeg
Håller med om att Sinn är gränsfall. Nästan affordable och nästan mikro får mikrodiggare att även dra en sväng mot Sinn ibland också. Liksom jag som är Sinnare även tittar mot mikro.
 
Tillbaka
Topp