Och vilken klocka sedan!Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
Magiskt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vilken klocka sedan!Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
Whoaaaa, så jäkla bra! Sitter ju som en smäck! Hur känns den på armen?Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
Här har man undvikit Batmans lavetter i en månad och så kommer du in och levererar den där käftsmällen! PJÄS!Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
Den är väl ok,pffftWhoaaaa, så jäkla bra! Sitter ju som en smäck! Hur känns den på armen?
Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
Åh tackar! Min är 40mm (gf40163) men det kom nyligen en uppdaterad version som har växt till 41mm.Sinnessjukt cool!
Hur stor är den där? Har för mig att jag kollat den förut och att jag kom fram till att den var rätt stor, särskilt lug2lug.. Men sen har jag också för mig att jag läste att den skulle släppas i mindre storlek..
Uppfattat, tack för info..Åh tackar! Min är 40mm (gf40163) men det kom nyligen en uppdaterad version som har växt till 41mm.
Den bärs dock större för den är hyfsat bredaxlad och platt. Tror den har 48-49mm L2L eller nåt sånt
Meh! Den där har ju jag velat ha jättelänge. Men jag har i alla fall köpt snus. Tobaksfri arbetstid kan dra åt skogen. Grattis i alla fall! Uberfet!Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
"prioriteringar" min vän, tobak är också viktigtMeh! Den där har ju jag velat ha jättelänge. Men jag har i alla fall köpt snus. Tobaksfri arbetstid kan dra åt skogen.
Haha du han före min Edit. Såklart vill jag egentligen bara säga grattis!"prioriteringar" min vän, tobak är också viktigt
Jag vet att du egentligen vill säga grattis, så tack!
Fin bild! Ser nästan blöt ut?Dagens härmapa
Nodus är grymma. Bra kvalitet och kul design.Någon som kan uttala sig om Nodus Sector Pilot? Såg att det låg en på marknaden som jag gillar men aldrig hört talas om märket
Härligt! Hur tror du att det skulle funka att använda andra band på den?Den är väl ok,pffft
Fjädrande första länkarna gör att den sitter som en dröm, gillar snortajt och här kan man verkligen ha det utan några som helst problem
Inte blöt, våt!Fin bild! Ser nästan blöt ut?
Smart, en för ceremonin och en för festen?När det är bröllop måste man ju ha två affordables med sig.
Bra fråga, det går inte (just nu). Man får komplettera med en liten svindyr adapter som såklart får bli nästa steg.Härligt! Hur tror du att det skulle funka att använda andra band på den?
Eller tvärtom?Smart, en för ceremonin och en för festen?