• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Eller tvärtom?
Nyfiken på vad du tyckte om DBn, tokärligt går bra 😇

Röstar fOrT på bang for the buck of the year men låt nu inte mig påverka...
Oerhört välbyggd! Som du säger, väldigt mycket bang for the buck :) men med det sagt så kommer den ändå få lämna, behöver få in lite pengar 😅
 
  • Like
Reactions: v0n
Bra fråga, det går inte (just nu). Man får komplettera med en liten svindyr adapter som såklart får bli nästa steg.
Del av patentet med kronan, som är både vänstergängad och byggd för att man inte ens ska kunna spänna på sig klockan om kronan inte är inskruvad ordentligt 🤓
Mmm, det var den jag tänkte på. Hur mycket ska de ha för en sån? Sjukt cool funktion! 😁
 
  • Like
Reactions: v0n
Ny månad, då får man ha en annan klocka på armen. Det va la gött!
hOIPid1.jpg

YDLyZLH.jpg

IvQGPuD.jpg

sq0SBmF.jpg
Grattis! Riktigt fet. Var det denna modellen som de ursprungligen släppte vis ks?
Tar kölapp på den vid ev. flipp :)
 
  • Love
Reactions: v0n
Tror den låg runt tusingen sist jag kollade. Tanken är att behålla klockan under en längre period, så man får väl se det med lite andra ögon kanske 🙂
Länken var iaf prio ett till att börja med, tycker personligen den är halva upplevelsen.
Ja, länken är sjukt cool men kul att ha något att byta med också. 😊 En tusing är inte så farligt ändå, en sån hade jag lätt köpt till.
 
  • Like
Reactions: v0n
Grattis! Riktigt fet. Var denna som de ursprungligen släppte vis ks?
Tar kölapp på den vid ev. flipp :)
Tack! Nja, mig veterligen har den uppdaterats några ggr sen den släpptes första gången, runt 2015 tror jag? Dock är det små subtila ändringar så egentligen ingenting att snacka om kanske. Min är producerad förra året (fast BNIB då).

Kölappen kan du knöla ihop i fickan för här blir det då ingen flipp 😂
 
Tillbaka
Topp