• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack! Nja, mig veterligen har den uppdaterats några ggr sen den släpptes första gången, runt 2015 tror jag? Dock är det små subtila ändringar så egentligen ingenting att snacka om kanske. Min är producerad förra året (fast BNIB då).

Kölappen kan du knöla ihop i fickan för här blir det då ingen flipp 😂
En så kallad ”knölapp”.
 
En så kallad ”knölapp”.
"knöllapp" om man får be :bookworm:

Skryta då, kolla mitt feta pris jag vann i OWGM! Nästa år är du med, punkt.
v0n-jpg.2025379

😂
 
Tips mottages tacksamt på klockor som liknar Tudor Bb36. Jag skulle gärna köpa en i Bb36 med svart urtavla, men det är väldigt lång leveranstid. Jag känner till Traska Commuter och Smith. Finns fler alternativ?
Charlie Paris Concordia kanske? Förvisso 38mm men har flera likheter med bb36 utseendemässigt :) finns även på länk.

montre-homme-francaise-concordia-antarctique-plongee-38mm-noir-9_800x.jpg
 
Tips mottages tacksamt på klockor som liknar Tudor Bb36. Jag skulle gärna köpa en i Bb36 med svart urtavla, men det är väldigt lång leveranstid. Jag känner till Traska Commuter och Smith. Finns fler alternativ?
Lorier Falcon kanske?
@Jakob Häll startade en tråd på ämnet en gång...
 
Tillbaka
Topp