Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig provat ett Squale band förut men detta Tropic gummi var riktigt bekvämt.
Gummiband brukar inte vara min grej.
Flög det, yay or nay ?
Det är rätt! En god avföring är bästa huvudkudden!Här rockar vi rockan och matchar fillingarna! Godnatt från skithuset.
Dagens!Det är rätt! En god avföring är bästa huvudkudden!
Kvällens val
Det är rätt! En god avföring är bästa huvudkudden!
Lätt värt det dubbla även idagLämnar inte armen såklart. Zuccolo Rochet et Cie
Reklamdax. Galen fakta, kostade ca dubbelt så mycket som Submariner på 60-talet.
Vad är det för vitt skit på marken?? Det ska väl vara vår nu?
Så kan det säkert vara. Yema benämns inte så ofta i historieböckerna men det betyder väl mest att man läser fel böckerVar inte Superman första dykaren kommersiellt tillgänglig med 300 m WR? (Kostade säkert inte så mycket)
Rolex var först med allt, det läste jag i rolextrådenLätt värt det dubbla även idag
Franskt är bäst!
Var inte Superman första dykaren kommersiellt tillgänglig med 300 m WR? (Kostade säkert inte så mycket)
Absolut första franska dykaren från Morteau i alla fallSå kan det säkert vara. Yema benämns inte så ofta i historieböckerna men det betyder väl mest att man läser fel böcker
Ja absolut. Men man är otydlig med att det bara gäller annons-avdelningens produkter…Rolex var först med allt, det läste jag i rolextråden
M.A.D1. ”Affordable” går att diskutera iom Miyotaverk för nästan 30kkr. Men jämfört med en MB&F..
En Superman vinner över allt, det hör man på namnetAbsolut första franska dykaren från Morteau i alla fall
Superman vinner väl över en ubåt?
Det låg faktiskt inte i tiden och förmodligen därför det blev så lyckosamt (ofta hitte-på-historier som står sig än idag).Rolex är bra, de kan ha varit lite väl skrytsamma i sin PR men det låg nog i tiden på 50/60-talet.
Sherpawatches dök upp i mitt flöde på insta idag. Jag tycker att de verkar riktigt coola och snygga! Är det någon som sitter inne på info om dessa klockor? Bild från deras websida
De är i alla fall väldigt tydliga med det på sin sidaÄr det nån som försöker åka snålskjuts på Enicar...?
Om jag inte har helt fel har dessa varit på "pre-order" hur länge som helst. Luktar fisk i mina öron, även om jag håller med om att det ser tokläckert ut på bildSherpawatches dök upp i mitt flöde på insta idag. Jag tycker att de verkar riktigt coola och snygga! Är det någon som sitter inne på info om dessa klockor? Bild från deras websida
Här får jag nog läsa på lite. Var det Enicar som var den äkta klockan på Everest förutom Rolex?Är det nån som försöker åka snålskjuts på Enicar...?
Har du släpat kuken mellan första och andra skoavtrycket?
Klocka på kjööööpet!
Här får jag nog läsa på lite. Var det Enicar som var den äkta klockan på Everest förutom Rolex?
Supersnyggt med det bandet! ... men jag hade velat ha den med ett bra automatiskt urverkIdag kom min Maxton V2 hem, slängde på ett Geckota läderband direkt för att få rätt look, mycket nöjd!
Jo som ett alternativ åtminstone, vem vet det kanske dyker upp i framtiden!Supersnyggt med det bandet! ... men jag hade velat ha den med ett bra automatiskt urverk
Skickade faktiskt en fråga till dem om de har planer på att släppa den med automatiskt urverk... Får se om de svararJo som ett alternativ åtminstone, vem vet det kanske dyker upp i framtiden!