Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna är ett rätt schysst alternativ: https://atticuswatch.com/collections/adventure-series/products/pelion-blackTips mottages tacksamt på klockor som liknar Tudor Bb36. Jag skulle gärna köpa en i Bb36 med svart urtavla, men det är väldigt lång leveranstid. Jag känner till Traska Commuter och Smith. Finns fler alternativ?
Sade flickan.Saknade nog den här mest under mars. 36 är en skön storlek
Se där, Freaky’s favoritVar nere i Geneve över helgen för Watches & Wonders-cirkusen! Själva mässan var vi inte inne på pga inga inbjudningar, men vi hängde såklart i flertalet klockbutiker, blev inbjudna på Max Büssers MAD-gallery (!!) och sedan på kvällen hängde vi med ett gött gäng på AHCI!
Den är riktigt trevlig att titta på om inte annatSaknade nog den här mest under mars. 36 är en skön storlek
Den där är så jäkla snygg. Hur länge har du haft den?Idag går vi på vattensäker favorit i busvädret. En liten fråga dock. Finns här ngn med en Baltic GMT som inte kommer till användning så säg gärna till
Satt just och kikade på den blå och funderade över storleken. 43 på bredden är väl en sak, men den ser rejäl ut även på höjden.Vratislavia
Det där var ingen höjdare. Och typsnittet i "loggan" är ju ett rejält big no-noNär vi ändå är inne på Doxa copager. Vet inte om den här har nämnts:
De har lite eget stuk på indexen etc. Tyvärr tror jag de har den lätt sinnessjuka vridringslösningen som också Tactical Frog använt - bara den yttre delen av ringen roterar!
50mm l2l påstår mitt skjutmåttSatt just och kikade på den blå och funderade över storleken. 43 på bredden är väl en sak, men den ser rejäl ut även på höjden.
Tack! Får fundera på den...50mm l2l påstår mitt skjutmått
Dagens höjdare.
I mina ögon i alla fall
Sjukt nöjd med denna.
Ägarna är verkligen bra att ha att göra med. Beställde en Nodus Avalon för ett tag sedan som dessvärre försvann under transport. Fick snabbt och smidigt full återbetalning från Nodus så riktigt hyvens till skillnad från FedEx som verkligen inte är lätta att ha att göra med.Nodus är grymma. Bra kvalitet och kul design.
Dessutom är ägarna riktigt sköna snubbar.
Köpte den i mars/april förra året. Uttagen början av förra året om jag minns rättDen där är så jäkla snygg. Hur länge har du haft den?
Natti!Här rockar vi rockan och matchar fillingarna! Godnatt från skithuset.
Vad är det för vitt skit på marken?? Det ska väl vara vår nu?