• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kul att den hamnade hos just dig 🤗
Hyfsat brutal dome som nog måste upplevas i verkligheten, eller vad säger du?
Verkligen! Förvånansvärt att tavlan liksom blir tydligare! Reflexspelet blir intressantare och klockan mer levande. Samtidigt smidigare än vad jag trodde och känns inte "för stor". Vill ha fler klockor med detta! Superfin och verkligen happy camper här! 😍
 
Verkligen! Förvånansvärt att tavlan liksom blir tydligare! Reflexspelet blir intressantare och klockan mer levande. Samtidigt smidigare än vad jag trodde och känns inte "för stor". Vill ha fler klockor med detta! Superfin och verkligen happy camper här! 😍
Fan va roligt att du säger det, måtten på pappret borde väl egentligen upplevas som en bautasten på armen men nope...tror även @Rizzie kan skriva under på det 😃
 
Fan va roligt att du säger det, måtten på pappret borde väl egentligen upplevas som en bautasten på armen men nope...tror även @Rizzie kan skriva under på det 😃
Verkligen, den kändes mycket mer smidig än vad måtten antyder och hur den ser ut på bild! Kastar in en till bild på den nu när vi ändå beundrar den och ditt arbete 😘
DSC_0276.jpg
 
Snygga, är det dina? Jag kommer ihåg den kampanjen, kommer ihåg att jag la ut en länk när jag varit ute och paddlat kajak med jobbet på 10-talet :cool: kul att de kommit nu! Ska du sälja någon av dem så hör gärna av dig, jag har varit sugen på Seals länge.
Från deras Instagram, tyvärr... Hade gärna lagt vantarna på den övre. Men det mesta verkar vara slutsålt enligt hemsidan.
 
Tillbaka
Topp