Grym klocka, helt rätt val.Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch.Fedex är bra.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu behövs lite nya kläder innan den kommrr till användningoch en tvättning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka, helt rätt val.Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch.Fedex är bra.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh! Oerhört fin klocka! Bra hugget. Och en GMT med. Då kan du hålla koll på tiden i Zaire och Medelpad samtidigt!
Japp, så lättläst (säger frun)WOW! Stort grattis!! Misstänkte att Mr GMT skulle slå till på en sån![]()
Grattis! Riktigt trevligOsså vart det en paketöppning, trevlig lunch.Fedex är bra.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt nice, grattis!!!Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch.Fedex är bra.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt! Jag ser fram mot fler bilder!Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch.Fedex är bra.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dags att klicka hem en ny scurfa, lutar åt den svarta då jag redan har en gul seikodykare, men gillar ju den gula också.. Är man knäpp om man har två gula dykare?![]()
![]()
![]()
Åh nu saknar jag min gamla Helson, den där kan ha världens bästa lumePostnord har tydligen fått verktygen (för att korta länk och byta band) från Helson, moms betald nu hoppas jag de kommer snabbt!![]()
![]()
Jepp!Åh nu saknar jag min gamla Helson, den där kan ha världens bästa lume![]()
Denna kändes riktigt prisvärd, 199£. Bra strl också, 39mm. Urverket är SII VK64
https://www.watchgecko.com/geckota-c2-chronograph.php
![]()
Den är superfin, jag letar lite smått efter en hel svart klockaFick hem denna förra veckan, lite svårt att fånga en bra bild men tycker den är riktigt bra.
![]()
![]()
Den är verkligen jättesnygg! Väldigt trevlig grå färgsättning!Överraskande är denna wotd. Tvättad från plast och iklädd pjamas (tycker den passar bra). Ny dress på väg, vardagsklädseln (länk) kommer väl så småningom. Första intryck är riktigt bra. Välgjord.
![]()
![]()
Sjysst! Hur upplever du vridningen på bezeln?San Martin Tiger Shark på sailcloth
/ P![]()
Överraskande är denna wotd. Tvättad från plast och iklädd pjamas (tycker den passar bra). Ny dress på väg, vardagsklädseln (länk) kommer väl så småningom. Första intryck är riktigt bra. Välgjord.
![]()
![]()
Den är verkligen jättesnygg! Väldigt trevlig grå färgsättning!
Grymt trevlig en! Canvasen passar ju görbra![]()
Zelos Mako och en ångbåt i det vilda.
![]()
Zelos mako i det ovilda![]()
![]()
Nja, ett modeband. Jag hade klippt ett svinläder, tidstypiskt till stilen den ska efterlikna.
![]()