Söker efter en tillverkare i England som gör homager av klassiska militärklockor. Hållt på ett tag med det. Haft ETA-urverk. En av klockorna är en asymetrisk diver likt paradivern..
Timefactors?
De har iaf precista 18 cosc som är bra grejer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Söker efter en tillverkare i England som gör homager av klassiska militärklockor. Hållt på ett tag med det. Haft ETA-urverk. En av klockorna är en asymetrisk diver likt paradivern..
Jaa tack! Letat så länge!!Timefactors?
De har iaf precista 18 cosc som är bra grejer
Jaa tack! Letat så länge!!
Finns en hög med Timefactorsklockor här, fina grejer med bra bang for the buck helt klart.Söker efter en tillverkare i England som gör homager av klassiska militärklockor. Hållt på ett tag med det. Haft ETA-urverk. En av klockorna är en asymetrisk diver likt paradivern..
Grymt bra! Undrar om ett svart vintageläder sitter bra på min Mako av stål...Gör sig bra på originallädret!
Vad är det för något? En bronsflygare? Ser mycket ut som en Damasko
Riktigt snygg combo med gul detalj i bandet!
Squalen är svårslagen men den där MKII'an alltså...Som sagt Chuck tveksamt vilket GMT jag tycker bäst om
Dark Pepsi eller ... ala Chuck..
Eller en White Cola ! eller en Tropic : )
Min gamla San Martin.Vad är det för något? En bronsflygare? Ser mycket ut som en Damasko
Mycket prisvärda. Min gamla och tyvärr sålda säger hej.Vad härligt! Haft några prs 18, väldigt trevliga! Den med cosc känns spontant som en väldigt bra deal för ca 3.5k
Svårt att tro att det inte skulle göra detGrymt bra! Undrar om ett svart vintageläder sitter bra på min Mako av stål...
Intressant, tack så mycketSan Martin flygare. Hommage på Hommage om jag fattar rätt ( who cares? ). Köpte den av @parasec för ett tag sedan och det var love at first sight. Billig som fan. Går bra och slutligen jag älskar enkelheten i den.
Finns i vanlig stål också. Sitter NH38 (vad jag vet) 39 mm i storlek, grym lume och 200 wr. What's not to like!Intressant, tack så mycket
Helt rätt storlek Gillade min Tisell som jag sålde, skulle vara skoj med en ersättare och dessutom i brons. Dessutom halva priset mot Tisell!Finns i vanlig stål också. Sitter NH38 (vad jag vet) 39 mm i storlek, grym lume och 200 wr. What's not to like!
Sommarklockorna 2019 där PADI:n som inte hör hemma här ska kompletteras med en Endmill-länk från Strapcode.
Får se om de kompletteras med fler (eller mindre troligt byts ut).
Kul hur padin ser ut som en barnklocka bredvid GG.Sommarklockorna 2019 där PADI:n som inte hör hemma här ska kompletteras med en Endmill-länk från Strapcode.
Får se om de kompletteras med fler (eller mindre troligt byts ut).
Tack! Älskar färgen på Halios. Inga fler mikros än så länge. Hade ju som bekant San Martin som var min första mikrobekantskap. Lite sugen på Squale.Hehe, köpte också PADI precis. Ska dock kompletteras med Z199. Sorry för OT.
Fin samling och en av dom fetaste färgerna på Halios. Har du fler micros?
Precis så och varje gång man tar på den efter att ha haft GG:n får man känslan ”oj vilken liten klocka”Kul hur padin ser ut som en barnklocka bredvid GG.
Snygga klockorSom sagt Chuck tveksamt vilket GMT jag tycker bäst om
Dark Pepsi eller ... ala Chuck..
Eller en White Cola ! eller en Tropic : )
Ja, positivt överraskad över den ändå. Och precis lagom toning i tavlan. Känns annars välbyggd, stabil vridring och bra finish. Enda jag skulle klaga på är att det inte är någon AR behandling under bubblan vilket gör det typ omöjligt att läsa datumet. Lite synd då jag faktiskt gillar bubblan annars.Finns en del nu! Min åker nog dock snart vidare, känns som jag har en kvot av dykare med mörk tavla. Skulle dock kunna tänka mig en blå som din! Imponerad av den ändå
Tavlan och dess struktur är ju go iaf, finns många fina detaljer i den
Fan vad bra! Den där har jag sneglat på mer än en gång Återkom gärna med fler bilder och intryck!Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch. Fedex är bra.
Nu behövs lite nya kläder innan den kommrr till användning och en tvättning.
Oh! Oerhört fin klocka! Bra hugget. Och en GMT med. Då kan du hålla koll på tiden i Zaire och Medelpad samtidigt!Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch. Fedex är bra.
Osså vart det en paketöppning, trevlig lunch. Fedex är bra.
WOW! Stort grattis!! Misstänkte att Mr GMT skulle slå till på en sånOsså vart det en paketöppning, trevlig lunch. Fedex är bra.