• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Gör sig bra på originallädret!
20190512_134712.jpg
Grymt bra! Undrar om ett svart vintageläder sitter bra på min Mako av stål...
 

FOQ

Audemars
Sommarklockorna 2019 där PADI:n som inte hör hemma här ska kompletteras med en Endmill-länk från Strapcode.
E2C14E0D-314F-4358-8D46-E633903021C4.jpeg


Får se om de kompletteras med fler (eller mindre troligt byts ut).

Hehe, köpte också PADI precis. Ska dock kompletteras med Z199. Sorry för OT.

Fin samling och en av dom fetaste färgerna på Halios. Har du fler micros?
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Hehe, köpte också PADI precis. Ska dock kompletteras med Z199. Sorry för OT.

Fin samling och en av dom fetaste färgerna på Halios. Har du fler micros?
Tack! Älskar färgen på Halios. Inga fler mikros än så länge. Hade ju som bekant San Martin som var min första mikrobekantskap. Lite sugen på Squale.
Kul hur padin ser ut som en barnklocka bredvid GG.
Precis så och varje gång man tar på den efter att ha haft GG:n får man känslan ”oj vilken liten klocka” :D
 
  • Like
Reactions: FOQ

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Finns en del nu! Min åker nog dock snart vidare, känns som jag har en kvot av dykare med mörk tavla. Skulle dock kunna tänka mig en blå som din! Imponerad av den ändå :)

Tavlan och dess struktur är ju go iaf, finns många fina detaljer i den :cool:
0E9DB405-5774-48BD-A9D8-BD97843EA8B2.jpeg
Ja, positivt överraskad över den ändå. Och precis lagom toning i tavlan. Känns annars välbyggd, stabil vridring och bra finish. Enda jag skulle klaga på är att det inte är någon AR behandling under bubblan vilket gör det typ omöjligt att läsa datumet. Lite synd då jag faktiskt gillar bubblan annars.
 
Topp