Så himla fin den där. Gillar placeringen av sekunder och bubblan. Bra köp till ett bra pris.
Mm bra kvalité sett till den pengen!
Tycker safirglaset är rätt udda med, inte riktigt som vanliga doomade:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så himla fin den där. Gillar placeringen av sekunder och bubblan. Bra köp till ett bra pris.
Kan bara hålla med . Fantastisk pjäs.Mm bra kvalité sett till den pengen!
Tycker safirglaset är rätt udda med, inte riktigt som vanliga doomade:
Jag hakar på med samma klocka som igår.Ah va fasen, bilder är kul på ångest-söndagen.
Nu ser vi till att slå bildrekord så fram med grejerna .
Wotd. Efter gårdagens lilla återseende...Ah va fasen, bilder är kul på ångest-söndagen.
Nu ser vi till att slå bildrekord så fram med grejerna .
Tjusigt, mer macro åt folket!Lite referensbilder för den som funderar.
Ventus Mori
Spinnaker Croft
Det var nog det fulaste jag sett på länge, men jag är ju en sucker för slimmade klockor så lik förbannat vill jag ha enSåg denna på watchitallabout, udda men måste säga jag gillar! Ful fast fin
https://www.watchitallabout.com/nove-trident-watch-review/
Wtf 46mm? Trodde den var 40mm, inte kollat specen förrens nu...Det var nog det fulaste jag sett på länge, men jag är ju en sucker för slimmade klockor så lik förbannat vill jag ha en
EDIT: Fast den är ganska lik min Locman Stealth i storlek och den är grymt svår att bära bekvämt med sina platta 46mm.
40mm hade det varit en no-brainer för mig Men min normala maxgräns är 39mm så 46 är lite väl pushing itWtf 46mm? Trodde den var 40mm, inte kollat specen förrens nu...
Oj, har den redan gått vidare? Det stämmer bra att det var den jag hade.Jag tror att det är din jag har nu, nr10 av 100?
Jag diggar den som fasen! Hade den varit 42mm eller mindre hade jag lätt slagit tillSåg denna på watchitallabout, udda men måste säga jag gillar! Ful fast fin
https://www.watchitallabout.com/nove-trident-watch-review/
40mm hade det varit en no-brainer för mig Men min normala maxgräns är 39mm så 46 är lite väl pushing it
Jag diggar den som fasen! Hade den varit 42mm eller mindre hade jag lätt slagit till
... blir inte fet! Känt ordspråkFy fn vad det är långtråkigt att vänta, har ett gäng dinkor på g, men tar en månad eller 2, värre än räkna ned dgr för muck i lumpen, värre än vänta på tomten, men den som väntar på ngt gott......
Som referens har jag 19,5cm handleder. Stealthen är väl 1mm eller så tjockare men i övrigt ungefär samma storlek. Blir snabbt en tallrik och man behöver stora handleder, gärna 20+Jepp, 40 bäst (eller 38mm) 42mm hade funkat. Men nu vet i fasiken. Blir konstigt när den är så tunn. Fattar inte hur de tänkte riktigt...
Du vet att de där sålde slut på ungefär en dag när de kom. Så högst tveksamt om folk vill bli av med dem.Jag har en, skicka PM med bud om du är sugen
Snyggt! Affordable-deluxe enligt mig. Sen att dom ser jäkligt trevliga ut gör ju inte saken sämre .Verkar vara några med Spinnaker här. Kul! Knep den här och är därmed tillbaka med en affordable igen.
Känns som en riktigt bra sommardykare!
Verkar vara några med Spinnaker här. Kul! Knep den här och är därmed tillbaka med en affordable igen.
Känns som en riktigt bra sommardykare!