Jag med, väntar på den blå!Det är något speciellt med deras klockor som jag inte känner för andra märken, svårt att sätta fingret på det.
Vilken modell och färg har du beställt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med, väntar på den blå!Det är något speciellt med deras klockor som jag inte känner för andra märken, svårt att sätta fingret på det.
Blev svart med kronan kl3, alla är så sinnessjukt snygga men ”behövde” den svarta mestDet är något speciellt med deras klockor som jag inte känner för andra märken, svårt att sätta fingret på det.
Så go bild snyggt.Fick hem denna i veckan
![]()
Är det där en såndär 10000 kroners plastaklocka
Har den bara till låns. Lossnar förhoppningsvis till försäljning på nätet för retail runt 2500kr. Mer än så hade iallafall inte jag betalat.Är det där en såndär 10000 kroners plastaklocka![]()
Vad som verkar vara Helms minst populära modell hittills, passar mina småarmar betydligt bättre än bjässen Vanuatu som jag har sedan förut.Vill se mer av den!
Blev ju jäkligt bra det där!Grått väder = grå klocka.
![]()
SweeeeeetGrått väder = grå klocka.
![]()
Dom har väl nyligen backat och sagt att det inte kommer gå att köpa online pga ”för lite känslor i onlinehandel, viktigt komma ut igen efter pandemi blabla”.Har den bara till låns. Lossnar förhoppningsvis till försäljning på nätet för retail runt 2500kr. Mer än så hade iallafall inte jag betalat.
Är det sant?Dom har väl nyligen backat och sagt att det inte kommer gå att köpa online pga ”för lite känslor i onlinehandel, viktigt komma ut igen efter pandemi blabla”.
Inga hållbara argument. Dåligt.Dom har väl nyligen backat och sagt att det inte kommer gå att köpa online pga ”för lite känslor i onlinehandel, viktigt komma ut igen efter pandemi blabla”.
Är det sant?Men kommer den att släppas i Sverige då?
Inga hållbara argument. Dåligt.
Enligt texten på hemsidan verkar det fortfarande finnas hopp.
”
SWATCH AND OMEGA "REACH FOR THE PLANETS" WITH THE BIOCERAMIC MOONSWATCH COLLECTION
På grund av den överväldigande efterfrågan från Swatch-fans över hela världen har vi just nu inte tillräckligt av Bioceramic MoonSwatch kollektionen i lager. Vi arbetar dygnet runt för att tillverka de 11 unika klockorna och fyller regelbundet på våra utvalda Swatch-butikers lager, som just nu är de enda som säljer denna specialkollektion. Kollektionen har tagits fram i samarbete mellan Swatch och OMEGA. De är visserligen speciella men ingår inte i en begränsad upplaga, så du bör kunna få tag i en snart.
Tack för ditt tålamod!
#MoonSwatch
#OmegaXSwatch
Endast tillgänglig i utvalda Swatch-butiker.”
Inga hållbara argument. Dåligt.
Enligt texten på hemsidan verkar det fortfarande finnas hopp.
”
SWATCH AND OMEGA "REACH FOR THE PLANETS" WITH THE BIOCERAMIC MOONSWATCH COLLECTION
På grund av den överväldigande efterfrågan från Swatch-fans över hela världen har vi just nu inte tillräckligt av Bioceramic MoonSwatch kollektionen i lager. Vi arbetar dygnet runt för att tillverka de 11 unika klockorna och fyller regelbundet på våra utvalda Swatch-butikers lager, som just nu är de enda som säljer denna specialkollektion. Kollektionen har tagits fram i samarbete mellan Swatch och OMEGA. De är visserligen speciella men ingår inte i en begränsad upplaga, så du bör kunna få tag i en snart.
Tack för ditt tålamod!
#MoonSwatch
#OmegaXSwatch
Endast tillgänglig i utvalda Swatch-butiker.”
Passar riktigt bra med den på handledenSka på minnesstund idag och vi ska ha somriga färger.. kan denna funka med blå kostym? Somrigt i alla fall..
![]()
![]()
We Talk To Swatch Group CEO Nick Hayek About The MoonSwatch
✓ A Fratello exclusive! ✓ We interview Swatch Group CEO Nick Hayek About The MoonSwatch ✓ Will the MoonSwatch be sold online? ✓ Find out! ✓www.fratellowatches.com
Skulle säga att det i dagsläget inte finns något hopp. Straight from the CEOs mun…![]()
Klart att det inte är! Om det var som han (VD:n) sa, att man kan gå in i butiken för en fysisk upplevelse och välja modell osv så är det såklart en fin tanke, men att köa är bara skit! Dessutom känns det omodernt, anti-covid och onödigt!Själva upplevelsen att köa är inte heller någon höjdare. Köade utanför Swatch i London både igår och idag utan att få napp.
![]()
![]()
Nu bär det vidare till Edinburgh, får se om man får napp där.
![]()
Har luskat lite mer i detta. Kommer förmodligen att komma ut i slutet på denna vecka för preorder. Leverans sept/okt. Pris 34 kSEK
Kom igen nu.. Har gått 15min. Så hårt kan inte tejpen sitta
Haha nej fastnade lite med jobb ocksåKom igen nu.. Har gått 15min. Så hårt kan inte tejpen sitta![]()
![]()
Se där ja! Kan dock inte påstå att jag är så förvånad över priset som ändå ligger rätt nära resten av stålvarianterna (på länk dvs).Har luskat lite mer i detta. Kommer förmodligen att komma ut i slutet på denna vecka för preorder. Leverans sept/okt. Pris 34 kSEK
Tyvärr lite i överkant iom att man inte får ECS.