Bjovich
Basic
Riktigt fin med vit strap, har du fler band till den?Här dricks det lite pilsner, tillönskar alla i tråden en trevlig fredag
![]()
Är intresserad att se vad den passar till utöver original meshen (även om den är sjukt najs också)
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin med vit strap, har du fler band till den?Här dricks det lite pilsner, tillönskar alla i tråden en trevlig fredag
![]()
Kan fixa några bilder vid tillfälleRiktigt fin med vit strap, har du fler band till den?
Är intresserad att se vad den passar till utöver original meshen (även om den är sjukt najs också)![]()
Ja, det ser ut som du har bra "landningsyta" där. Men jag upplevde inte heller något problem när jag provade en 600 i butik och jag har tämligen smala handleder. Fast det kanske är en annan sak att faktiskt bära den på riktigt mot att bara hänga på den i butiken.Jag vet inte heller men jag har iofs ganska platt ovansida på handleden som ju hjälper lite i det här fallet.
Det orange matchar ju siffrorna i bezeln!Kan inte bestämma mig riktigt vilket jag tycker är bäst på den här.
Orange tropic eller blått scuba.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
OrangeKan inte bestämma mig riktigt vilket jag tycker är bäst på den här.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
Snyggt, inget slår en genomtänkt klock-nappning, bra jobbat.Nu är den min! Fy fan vad braa!
![]()
![]()
![]()
River igång byteslördag med denna, trevlig helg på er![]()
![]()
Byteslördag heads up:
![]()
Stackars alltså! Krya!En veckas covid(?) synkad med skitväder går mot sitt slut. Sjukt tråkigt att vara sjuk på det som skulle varit semester.
![]()
(Tyck synd om mig-inlägg)
Morot!Kan inte bestämma mig riktigt vilket jag tycker är bäst på den här.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
Härliga färger matchar även den röda armBytt från "kompass" till "skämskudde" (eller vad man kallar "homager/kopior"). Lurar på ett kvällsdopp mellan fotbollsmatcherna...
![]()
Det orange matchar ju siffrorna i bezeln!
Tack för enhälligt input.
När du lägger upp dom så. Då är det bästa combonTack för enhälligt input.
Med risk att framstå som en ignorant tölp tar jag nog ändå det blå några dagar.
Det orangea hamnade tillbaka på tonneau-dykaren.
![]()
![]()
![]()
Du behöver inte låtsas. Du fotar ju klockan. Det är viktiga grejer det!Låtsas att jag håller på med nåt väldigt viktigt i snickerboa.![]()