• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Här dricks det lite pilsner, tillönskar alla i tråden en trevlig fredag :)
5304BF79-4D59-4C05-84C6-CBFA64EB75FE.jpeg
Riktigt fin med vit strap, har du fler band till den?
Är intresserad att se vad den passar till utöver original meshen (även om den är sjukt najs också) 😊
 
Jag vet inte heller men jag har iofs ganska platt ovansida på handleden som ju hjälper lite i det här fallet.
Ja, det ser ut som du har bra "landningsyta" där. Men jag upplevde inte heller något problem när jag provade en 600 i butik och jag har tämligen smala handleder. Fast det kanske är en annan sak att faktiskt bära den på riktigt mot att bara hänga på den i butiken.

Sen är det en annan sak att själva designen ÄR lite korkad med med de rakt utstående "luggarna" och att verket/bakstycket sitter så lågt i boetten samtidigt som bandhornen sitter högt upp. Men i praktiken tror jag den ändå fungerar för de allra flesta användarna.
 
Är det någon i närheten av Örebro som sitter på ett spänne i 20mm med mer än 2 mikrojusterinhshål så är jag spekulant 😁
 
Tillbaka
Topp