• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Däremot tar jag gärna kölapp #2 på någon av dessa när du och sedermera @KlockTotte tröttnat, riktigt fräcka och snyggt moddade 🤩 ska du även byta tavla på den inkommande med keramiskt inlägg?

Ok. Jag hade inte tänkt det. Fick bara ett infall när de släppte de med keramisk ring för jag tyckte den blå var så snygg. Får se om jag orkar byta nu när jag fått en med rostfri ring. Kanske bara säljer den blå och behåller de moddade.
 
Heja Sverige! Med oris…
BEC33EE5-0DCE-45BD-B006-50A5E444ADBD.jpeg
 
Jaja.. Jag vet vad folk tycker om läder på dykare🙄
Men satan vad bra det matchar gilt tavlan😍
B2FAB554-66DF-4D25-895E-83252C99E0ED.jpeg
55A4A263-23EB-4FF2-A062-DC3823E6918B.jpeg
Håller med och som vanligt gäller; - gillar du det så kör.
Finns ju för övrigt några till som gillar läder på dykare :)
 
giphy.gif


Wow!
Köpte en begagnad Helson Sharkdiver 40mm i förra veckan och upptäckte snabbt att den gick helt fel, +157spd.

Köpte därmed den blå avmagnetiseraren på amazon

vilket gav resultat!

IMG_2781.PNG


IMG_2728.JPG
 
giphy.gif


Wow!
Köpte en begagnad Helson Sharkdiver 40mm i förra veckan och upptäckte snabbt att den gick helt fel, +157spd.

Köpte därmed den blå avmagnetiseraren på amazon

vilket gav resultat!

IMG_2781.PNG


IMG_2728.JPG
Grymt bra investering utifrån kostnaden😉
 
Jag har en "springare" i Tyskland som kollar av läget i några tyska städer, men inget napp än. Det var han som skickade Adidasklockan, vilken han själv hade fått då han jobbar med sponsring och sportevent.
Om du tröttnar på Adidasklockan vore det en klockren present till någon som jobbar som fälttekniker eller second line support inom IT, då de brukar kallas just adidastekniker.
 
Så nu har jag gjort den första gallringen av klockorna som ska få åka med under semestern. Behöver kapa bort några till känner jag. Vilka hade ni inte tagit med på semestern av dessa? 🤔
DSC_5688.JPG
Många trevliga. Är det en helg i Falsterbo, fyra veckor i Ullared eller ett halvår i Thailand?

Ett förslag är att begränsa sig till en i varje färg (på urtavlan)? Och/eller en per typ/användningsområde?
 
Tillbaka
Topp