Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad spännande! Stort grattisSkrev en tre-klocks samlings artikel en tidig morgon för ett tag sen och skickade in till W&W. Fick inget svar alls, men idag såg jag att den faktiskt var ute. 1 av 3 är dessutom super affordable, medan 1 är typ affordable
The Three Watch Collection for $5,000: Reader Edition - Rasmus - Worn & Wound
Editor’s Note: In this edition of The Three Watch Collection for $5,000, reader Rasmus curates a cinematic trio of classics that encompass all manner of use cases. Bonus points for the Speed reference in the 5600 selection! Send us your 3 watch selection by using this link for a chance at...wornandwound.com
@Smooth Operator levererade förstås som utlovat. Batterier bytta och hon tickar på fint. Nu ska bara student-brorsan komma hem från resa så blir det paketöppning för hans delDet här forumet upphör aldrig att förvåna (positivt). Oerhört generöst Smooth Operator Skickar PM!
Kämpa!
Köpte en Swiss Diver Watches Oceano. Måste väl vara 90-tal med tanke på Tritium? Hur länge använde man det?
Snyggt! Gillar tanken med bonklipen men som du säger hade nog en annan länk varit bättre i praktiken. Tänker typ något av flatlink-slag.Kort recension av Serica 4512: 8/10
Hade det varit en automat i samma tjocklek och en annan länk hade jag gett den 10. T ex en länk från Forstner så som Nivada erbjuder till sina klockor.
Tavlan är grym och glaset och boettens polering samspelar bra för att få den att likna en vattendroppe.
Jag var skeptisk till manuell med skruvad krona men det funkar fint i praktiken.
Men den passar perfekt på band från Erikas Original, tropik från Joseph Bonnie och massa roliga nato mm. En s.k. Strap Monster.
Äntligen har jag en klocka att sätta på mitt gröna 1953-band från J&B. Det tog 2 år att hitta
Så kööööp t ex den som ligger på K&S eller den som @JohnMonchard säöjer, tipd tips.