Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har för avsikt att börja skicka ut dem så snart vi fått hem dem och gjort sista QC! Detta bör bli inom 1-2v, aningen försenat enl. första planen pga logistikstrul (globalt).@JohnMonchard När tror du Subdater börjar trilla ner i brevlådan ?
Är förutom det lite nyfiken över fördelningen av Subdater. Hur många gick utomlands och hur många stannade i Svedala ?
Hur den grå tavlan fångar ljuset. Matic serien är fenomenal. Bättre än många dykare i 50k klassen som jag haft.Nää vädret var inte lika kul idag. Men Hajen piggar upp
Kvällspjäsen på första semesterdagen .
Den är så in i h-vete fin den där .Nää vädret var inte lika kul idag. Men Hajen piggar upp
Sagt det förut, riktigt bra den där
Ja de är riktigt fina hela serien Matic tycker jagHur den grå tavlan fångar ljuset. Matic serien är fenomenal. Bättre än många dykare i 50k klassen som jag haft.
(För topic)
Riktigt bra Har du testat någon gång?Den är så in i h-vete fin den där .
Bara sett dina och @Sebastard s bilder, säkert någon fler. Gillar monterade index, minutvisaren, vridringen, krona kl. 16 och inte minst tavlan. Enda jag kan hålla emot den om jag verkligen letar är datum och att den är något stor.Ja de är riktigt fina hela serien Matic tycker jag
Riktigt bra Har du testat någon gång?
Jag har ett par. Riktigt trevliga! Känslan i vridringen är bättre på deras 300T men mycket klocka för pengarna. Vill du provköra eller köpa en kan du höra av dig. Jag har en blå med rostfri ring över som eventuellt ska få en orange Yobokies ProDiver-tavla när jag får en stund över.Någon som testat nya Seestern sub600t?
Grattis! Snyggt band med Jag flyttade spännet till det här lädret och det funkar med.One more...
Datum kan jag inte göra något åt men att den sitter bra på handleden kan jag nästan lova. @MaBr har lite nättare handled och där sitter den braBara sett dina och @Sebastard s bilder, säkert någon fler. Gillar monterade index, minutvisaren, vridringen, krona kl. 16 och inte minst tavlan. Enda jag kan hålla emot den om jag verkligen letar är datum och att den är något stor.
Köpte en själv beg full set, galet nöjd och 36 mm känns verkligen perfekt såhär efter någon månad. Miyotaurverk från Japan vet man ju men resten då? Det står "Great Britain" på urtavlan och klockan är tillverkad i Sheffield, eller i vart fall hopsatt där. Men var är delarna, boett, armband och glas tillverkade? Kina? Någon som vet?
Jag minns att han postade ett inlägg på Facebook inför en lagerpåfyllning med bilder från UPS-leveransen och uttryckligen skrev att de kom från Kina så gissningsvis kommer alla andra modeller också färdigmonterade därifrån.Kvalificerad gissning är att delarna är tillverkade i Kina och att klockan är ihopsatt där, men att evt. sista ihopsättning (typ montage av länk eller liknande) och/eller sista QC görs i UK. Vet inte var han som roddar är baserad, men troligen är klockan designad i UK om han bor där.
Cool klocka imo!
Den perfekta OWG-klockan!… och jag kör denna
Alltså...är det bara jag eller är han inte väldigt lik en blond Mickey Rourke?Småregnigt idag, men spela roll då det är ganska vått i vattnet ändå
Simtur från till
tror inte jag varit djupare utan tuber (man får faktiskt fira med en cigg då).
100%Jag minns att han postade ett inlägg på Facebook inför en lagerpåfyllning med bilder från UPS-leveransen och uttryckligen skrev att de kom från Kina så gissningsvis kommer alla andra modeller också färdigmonterade därifrån.
Den perfekta OWG-klockan!
Alltså...är det bara jag eller är han inte väldigt lik en blond Mickey Rourke?
P.S. Bra simmat, bubbis! Gotta catch 'em all!
Tackar!Härlig urtavla!
Tack detsamma, var 1 minut för sen på Aventurine så den han sälja slut medan den var i min kundvagn Salmon var min runner-up kandidat så jag är glad att jag fick tag på den i alla fall.Grattis! Snyggt band med Jag flyttade spännet till det här lädret och det funkar med.
Vad är det för urverk i den?Tackar!
Tack detsamma, var 1 minut för sen på Aventurine så den han sälja slut medan den var i min kundvagn Salmon var min runner-up kandidat så jag är glad att jag fick tag i den i alla fall.
Ja men exakt, Zelos bandval känns mer som en nödlösning än något annat, tycker att det medföljande bandet är helt malplacerat om jag ska vara helt uppriktig. Jag valde ett enkelt singel pass chevron medan jag väntar på mitt Mesh.
Odekorerat handjagat Sellita SW215, önskar nästan att de valt en dekorerad bakboett då istället för genomskinligVad är det för urverk i den?
Tack!!! Trevligt med handjagat Laxrosa är på min radar... men får leta vidare för var lite sen härOdekorerat handjagat Sellita SW215, önskar nästan att de valt en dekorerad bakboett då istället för genomskinlig
Hahaha kunde varit värre?Alltså...är det bara jag eller är han inte väldigt lik en blond Mickey Rourke?
P.S. Bra simmat, bubbis! Gotta catch 'em all!
Grymt! Grattis till publiceringen!Skrev en tre-klocks samlings artikel en tidig morgon för ett tag sen och skickade in till W&W. Fick inget svar alls, men idag såg jag att den faktiskt var ute. 1 av 3 är dessutom super affordable, medan 1 är typ affordable
The Three Watch Collection for $5,000: Reader Edition - Rasmus - Worn & Wound
Editor’s Note: In this edition of The Three Watch Collection for $5,000, reader Rasmus curates a cinematic trio of classics that encompass all manner of use cases. Bonus points for the Speed reference in the 5600 selection! Send us your 3 watch selection by using this link for a chance at...wornandwound.com
Fast fel bild för Tank solo dockSkrev en tre-klocks samlings artikel en tidig morgon för ett tag sen och skickade in till W&W. Fick inget svar alls, men idag såg jag att den faktiskt var ute. 1 av 3 är dessutom super affordable, medan 1 är typ affordable
The Three Watch Collection for $5,000: Reader Edition - Rasmus - Worn & Wound
Editor’s Note: In this edition of The Three Watch Collection for $5,000, reader Rasmus curates a cinematic trio of classics that encompass all manner of use cases. Bonus points for the Speed reference in the 5600 selection! Send us your 3 watch selection by using this link for a chance at...wornandwound.com
Tack!!Grymt! Grattis till publiceringen!
Ja de dabbade sig lite där Lite märkligt då jag specifikt pratade om skillnaden mellan solo och mustFast fel bild för Tank solo dock