Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte illa! Älskar förresten Gulf/Ford racing färgschemat. Har därför varit sugen på den här Maranezen, men har lyckats behärska mig än så länge.Trevlig klocka, supertrevlig bil
Den där har far min skruvat påTrevlig klocka, supertrevlig bil
Inte illa! Älskar förresten Gulf/Ford racing färgschemat. Har därför varit sugen på den här Maranezen, men har lyckats behärska mig än så länge.
Så snygg kombo! Vad är det för band om man får fråga?Långburk och Tärnan. Sämre har man haft.
Nu är dom ju rätt olika men har en gammal CW som sitter på ZD canvas, vilket jag tycker funkar rätt okJag skulle önska att ni slår era kloka huvuden ihop och kommer med tips på band, är så evinnerligt trött på originallänken. Nato, gummi, läder eller vad det nu må vara, gärna med bilder.
Jag skulle önska att ni slår era kloka huvuden ihop och kommer med tips på band, är så evinnerligt trött på originallänken. Nato, gummi, läder eller vad det nu må vara, gärna med bilder.
Jag skulle önska att ni slår era kloka huvuden ihop och kommer med tips på band, är så evinnerligt trött på originallänken. Nato, gummi, läder eller vad det nu må vara, gärna med bilder.
Ägde inte Jeremey Clarkson en? Förstår inte riktigt hur han fick in magen i den bilen, men han kanske var lite smalare dåNej det finns inga äkta i Sverige vad jag vet Den senaste äkta som såldes (inte helt äkta heller) gick för £2,508,000 i Juli förra året. Nästan grrrrratiss
Perfekt U1 mums.
Är jag den som orkat hålla längst i en Unimatic?
Fin den där! Du var tidig med Uni har jag för mig. Visst har du haft ute den på K&S för några år sedan innan Unimatic blev heta?
Är jag den som orkat hålla längst i en Unimatic?
Så sant som det är sagt!I sitt rätta element.. både jag o dinkan.
Jag föreslår ett orange gummi som svarar mot de orangea detaljerna i tavlan.
Tex som detta ett orange tropic.
Har varit inne på det spåret och det blir nog så. För säkerhets skull beställer jag något annat också
Nä, den här har jag hållit hårt i och kommer alltid att göra. Men ja, minns också att det passerat minst en annan U1A på k&s genom åren.Fin den där! Du var tidig med Uni har jag för mig. Visst har du haft ute den på K&S för några år sedan innan Unimatic blev heta?