Grym! Är det från EU lager eller USA?You guessed it! Deras nya Silent Service, så otroligt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Är det från EU lager eller USA?You guessed it! Deras nya Silent Service, så otroligt bra!
Kvalificerad gissning är att delarna är tillverkade i Kina och att klockan är ihopsatt där, men att evt. sista ihopsättning (typ montage av länk eller liknande) och/eller sista QC görs i UK. Vet inte var han som roddar är baserad, men troligen är klockan designad i UK om han bor där.Köpte en själv beg full set, galet nöjd och 36 mm känns verkligen perfekt såhär efter någon månad. Miyotaurverk från Japan vet man ju men resten då? Det står "Great Britain" på urtavlan och klockan är tillverkad i Sheffield, eller i vart fall hopsatt där. Men var är delarna, boett, armband och glas tillverkade? Kina? Någon som vet?
Så har de landat. Knappt hann de plastas av innan nya tavlor åkte i, hade lite svårt med de röda ramarna runt index när övriga accenter är orangea. Riktigt trevligt intryck så här långt. Lite för stel vridring med ganska mycket back play om man ska vara petig. Kommer få mycket tid på armen i sommar.
Någon som testat nya Seestern sub600t?
Härlig urtavla!One more...
Den där tavlan var helt i min smak! Väldigt charmig
Samma här, tro't eller ej. Ska försöka kränga de två jag har ute sen pausa klockor ett tag. Kör bara en klassisk Aqualand och träningsklocka nu.Bara allmänt less på klockor just nu..
… och jag kör dennaSamma här, tro't eller ej. Ska försöka kränga de två jag har ute sen pausa klockor ett tag. Kör bara en klassisk Aqualand och träningsklocka nu.
Just ja, jag har en 5600 i lådan oxå… och jag kör denna
Härligt! Tack för ditt stöd och jag hoppas den får se mycket handledstid! Tog du även ett grönt single pass? Den passar grymt bra även med det gröna.
Mkt nöjd!
Jag var för snabb för att kolla in ert bandsortiment faktiskt, det här plåsterfärgade råkade vara det enda passande jag hade hemma. (Medföljande canvas är det inget fel på heller, men kände bara inte för det i det här varma fuktiga vädret.)Härligt! Tack för ditt stöd och jag hoppas den får se mycket handledstid! Tog du även ett grönt single pass? Den passar grymt bra även med det gröna.
Vilken tant du är! Bränt mig tjugo ggr bara idag, så fick jag det sagt.Brände mig för första gången på midsommarafton va galet mkt små brännisar.
Du har ju fegisdräkt på dig ju, inte konstigt att du kan ”bränna” dig 20 ggrVilken tant du är! Bränt mig tjugo ggr bara idag, så fick jag det sagt.
(obs, inget fel på tanter ❤)
Gårdagens var visst samma som idag, hej
hehe, nä men har ju bara händer, fotleder och även ett ansikte men visst är det liiite skönare med dräkt när det är brännmanetskalasDu har ju fegisdräkt på dig ju, inte konstigt att du kan ”bränna” dig 20 ggr
Jo tack! Var ute på Amundön igår kväll och försökte bada familjen. Det gick sådär bland brännisarna.hehe, nä men har ju bara händer, fotleder och även ett ansikte men visst är det liiite skönare med dräkt när det är brännmanetskalas
Vad tror du, kommer ZRC göra en 38 mm bronsversion? Har du hört något om sånt, om du möjligen är med i ngt ZRC-forum eller vet var man ska vara för att ha lite koll?Småregnigt idag, men spela roll då det är ganska vått i vattnet ändå
Simtur från till
tror inte jag varit djupare utan tuber (man får faktiskt fira med en cigg då).
Njae, har inte hört nåt och är fortfarande förvirrad över stål38an.Vad tror du, kommer ZRC göra en 38 mm bronsversion? Har du hört något om sånt, om du möjligen är med i ngt ZRC-forum eller vet var man ska vara för att ha lite koll?
De har en väldigt fin bronsvariant med blå tavla.
Vadå tant jag hugger ju av kroppsdelar som blir brända.Vilken tant du är! Bränt mig tjugo ggr bara idag, så fick jag det sagt.
(obs, inget fel på tanter ❤)
Gårdagens var visst samma som idag, hej