Sättet bandet möter boetten
Ja det var verkligen inget vidare... och även det som skiljer sej mest från Zodiac V-wolf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sättet bandet möter boetten
Nej, men deras Fieldmaster ser otroligt läcker ut. Lär väl tyvärr bli en dyr historia...
Någon här som är med på preorder av Marin Instruments? Jag blev sugen på den svarta nu men tyckte inte det när priset var mer ”rätt”.
Standard — MARIN INSTRUMENTS
www.marininstruments.com
Tror inte det gör så stor skillnad då dom skulle börja montera ihop och QC 14e när urmakarsemestern är slutHaha, vad fan är det här?
Såg de där och fick köpsug direkt tills jag såg att de var 36. Då försvann köpsuget direkt, vilken tur!Nytt från CW. 36mm i färgglada färger. Lite billigare än en Rolex eller Omega. ~€1000 på länk typ.
Varför? Är 36 för litet? Jag tror det är en bra storlek på de klockorna då dom säkert bärs större!Såg de där och fick köpsug direkt tills jag såg att de var 36. Då försvann köpsuget direkt, vilken tur!
Varför? Är 36 för litet? Jag tror det är en bra storlek på de klockorna då dom säkert bärs större!
Ser stor ut för 39mm, har inte du ganska stora handleder?Typ true to size skulle jag säga... här är min 39a
Ja, den blir intressant men nog aningen för dyr.Nej, men deras Fieldmaster ser otroligt läcker ut. Lär väl tyvärr bli en dyr historia...
Vita tavlor bärs även större än mörkare diton.Ser stor ut för 39mm, har inte du ganska stora handleder?
Tror det är den tunna bezeln/stora tavlan som gör det. Sen spelar ju L2L in också såklart. Kolla Doxa Sub300 tex. 42,5mm, men ser mindre ut än många 40mm-klockor.
Jag har aldrig hört talas om modellen förrän idag och de verkar vara rätt restriktiva med info. Vågar man hoppas på en prislapp <20k?Ja, den blir intressant men nog aningen för dyr.
Yes, sant. Men så har CW rätt tunn bezel på sina klockor också, vilket gör väldigt mycket för storleken.Vita tavlor bärs även större än mörkare diton.
Squalen är säkert vattentät, men hur klarar den eld tro?Dags för konsert och nytillskottet är såklart med!
Ser stor ut för 39mm, har inte du ganska stora handleder?
Tror det är den tunna bezeln/stora tavlan som gör det. Sen spelar ju L2L in också såklart. Kolla Doxa Sub300 tex. 42,5mm, men ser mindre ut än många 40mm-klockor.
Vi får hoppas på ett special price på preordern. Men det står inte heller om nya är 39 mm eller 43 mm, det känns ganska viktigt också.Jag har aldrig hört talas om modellen förrän idag och de verkar vara rätt restriktiva med info. Vågar man hoppas på en prislapp <20k?