Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rimliga val ändå!Har insett att jag numera bara kör billiga ur på sommaren. G-shock för klättring och bad, ett par Vostoks för dykning och en Casioguldis med Hawaiiskjorta för en typ Tom Selleck 1980-look när det är dags för drinkar.
Johooo, det har jag ju visst det!Lördag, inget att lägga upp! Fan helt sjukt jue!
Han lyssnar säkert. En del hundar kan finna tickandet lite spännande och samtidigt rogivandeValpen Kenzo kollar klockan
Tänkte jag inte påHan lyssnar säkert. En del hundar kan finna tickandet lite spännande och samtidigt rogivande
Han lyssnar säkert. En del hundar kan finna tickandet lite spännande och samtidigt rogivande
Bytes mot ett gott råd: behåll denLördag. Ingen som byta denna mot ngt nice?
VälkommenNjuter med husbilen på Trosa camping, trevligt ställe!
Fyfan…Ultimata klockan att ha med till Medelhavet. Stod ganska långt ut på en sten i vattnet när en annan snorklare simmade förbi, men hörde på honom att han började få panik och simmade fort mot mig. Frågade vad han hade sett..en 2 meter stor fisk sa han och simmade fort mot land..undrar vad det var. Såg den aldrig..
Kul Husbil måste vara perfekt när man har husdjur som ska med på semestern.Riktigt bra här! Vi kan inte sånt här med camping, köpte husbilen för att vi åker på en jäkla massa hundutställningar mest hela tiden.
Så nu är det första testrundan för att se hur allt funkar
Tror dock att jag lätt kan vänja mig vid det här livet, väldigt rofyllt
Funkar kanonbra!Kul Husbil måste vara perfekt när man har husdjur som ska med på semestern.
Snyggt Lycka tillFunkar kanonbra!
Nu ska jag spöa frugis i Gin Rummy!
Härliga tider! Men, John, är du inte KS-certifierad återförsäljare längre?Grabben i knäet, i skuggan, semester, Fredag. I dessa små ögonblick är livet allt bra.
Jag kan alla låtar! Ångrar lite att jag inte köpte en biljett, men det passade inte riktigt denna gång. Hoppas det var en bra show!Nu bär skutan av mot Göteborg och Rammstein Kan inte en enda låt!
Det stör mig som fan att man inte kan/får köpa MoonSwatch. Den ska inte vara begränsad, men det blir ju de facto så när den enbart säljs i fysiska butiker men nästan aldrig ens finns i lager där. Man hör ju från nästan alla som försöker att det står vakter i dörren och vänder alla kunder med bistra miner och stenhårda besked om MoonSwatch inte finns i lager. What’s up with that, liksom?Johooo, det har jag ju visst det!
Kan lägga den här som dellikvid mot en Moonswatch
Annars får det vara.
Plastis mot plastis liksom!