• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Härliga tider! 😃 Men, John, är du inte KS-certifierad återförsäljare längre? 😯

Jag kan alla låtar! Ångrar lite att jag inte köpte en biljett, men det passade inte riktigt denna gång. Hoppas det var en bra show! 😀

Det stör mig som fan att man inte kan/får köpa MoonSwatch. Den ska inte vara begränsad, men det blir ju de facto så när den enbart säljs i fysiska butiker men nästan aldrig ens finns i lager där. Man hör ju från nästan alla som försöker att det står vakter i dörren och vänder alla kunder med bistra miner och stenhårda besked om MoonSwatch inte finns i lager. What’s up with that, liksom?
Riktigt störigt, dra upp produktionen och sälj i samtliga butiker åtminstone! 🤬
Jag gillar den men tänker inte dega över list eller köa i timmar för en!

4855D773-8813-4179-B3DD-B4B7EC28E1F0.jpeg

Mycket bra.

Uppe med tuppen och fixat till Sjöhästen. Bl.a satt glaset snett och hade tänkt justera lite, men det eXploDeRaDe istället, poff ba!
Lika bra så för det var nog inte rätt glas för klockan ändå. Lyckades peta i en gammal glasbaksida från nån gammal sneiko, blev helt ok 😊
5zZDLBA.jpg

DK5ft21.jpg

qDxnOFB.jpg

ya10hu6.jpg

Vet inte vad du menar exakt med hur mycket men den tar upp till 4 loggar med info om temp och djup. Alarm för snabb uppstigning och tid, osäker på de funktionerna då jag sällan är djupare än runt 3-4 meter. Observera att detta är genuina amatörsvar. Hej.
Så jag menade typ, tack👍🏼
Är det samma lagringskapacitet i alla såna där manicker tro?
Har 99 loggar på dykdatorn men vem behöver så många egentligen...
Fråga till då när vi ändå håller på, är den tillförlitlig, tänker mest på djupmätningen i detta fall?

Så jag menade typ, tack👍🏼
Är det samma lagringskapacitet i alla såna där manicker tro?
Har 99 loggar på dykdatorn men vem behöver så många egentligen...
Fråga till då när vi ändå håller på, är den tillförlitlig, tänker mest på djupmätningen i detta fall?
Ingen aning! Är rätt outforskad mark för min del.
Ingen aning på fråga två heller, den har funkat de gånger jag plaskat med den och siffrorna stämmer ungefär med min uppfattning 😂 Har inget annat att jämföra med. Men den lär ju absolut inte vara lika exakt som en dator i alla fall.

Morgonkaffe!
Kör Zelos en dag till.
Fortfarande inte tröttnat på den trotts att jag haft den sen fredag.
Bronset blir fläckigt direkt efter kontakt med vatten av olika slag, sött, salt och innehållande hundshampoo😄

IMG20220731083935__01__01.jpg

IMG20220731084322__01.jpg

IMG20220731084345__01.jpg
Vad är egentligen anledningen till att man tillverkar boetter i brons?
Hm, du heter ju 75! Således tänker vi … 47?
En sån ska jag spara ihop till! (Igen)
Daniel Wellington
#dwfoevvah
qYqL6aW.jpg
Det mest oväntade samarbetet?

Tillbaka
Topp