...om det nu prompt måste vara datum, yes! (no-date-4life)Sådär ska det göras!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...om det nu prompt måste vara datum, yes! (no-date-4life)Sådär ska det göras!
Jädrar vilken kul tavla
Schysst med tre Peugeot. Jag sålde en Aspin för ett tag sedan så har bara två nu. Bytte bort min Yema med. Lorier får rycka in istället. Den har ju franskt namn i alla fallJaha. Då står man där igen.. köpt nytt utan att den förra man köpt landat hos postombudet (inte ens påväg).
Ni vet hur det är, snälla döm mig inte.
Nåväl! Allt snack om obskyra Franska dykare har fått mig att fullborda en trippel. En vintage som sällskap till Baltic och Serica.
Kommer passa fint även i tillsammans med någon av mina 3 Peugeotcyklar eller en av alla Opinelknivar
Olala! Är det en vit Ph501 mitt öga skådar? Storlek?Schysst med tre Peugeot. Jag sålde en Aspin för ett tag sedan så har bara två nu. Bytte bort min Yema med. Lorier får rycka in istället. Den har ju franskt namn i alla fall
Fina fransoser du har Ja det är min farfars Ph501 som jag tog över efter honom. Nog 50cm bara men funkar. Den kallas Ventoux med så egentligen borde man ta sig dit med den. En Yema, baugette i bakfickan och Peugeot upp till toppen på Mont Ventoux. Det hade varit något
Tackar! Precis, Ventoux står det på min med. Kul med ärvd cykel! Min fick göra sällskap till jobbet imorse. (Baguett fäst bäst i flaskhållaren, beprövat koncept!)Fina fransoser du har Ja det är min farfars Ph501 som jag tog över efter honom. Nog 50cm bara men funkar. Den kallas Ventoux med så egentligen borde man ta sig dit med den. En Yema, baugette i bakfickan och Peugeot upp till toppen på Mont Ventoux. Det hade varit något
Mmm, leaderfinsPreppar och peppar inför morgondagens äventyr
Duktig snärt i bladen må jag säga, superkul!Mmm, leaderfins
Lär ju få en ny uppskattning för modern utväxling efter det iallafall :-DFina fransoser du har Ja det är min farfars Ph501 som jag tog över efter honom. Nog 50cm bara men funkar. Den kallas Ventoux med så egentligen borde man ta sig dit med den. En Yema, baugette i bakfickan och Peugeot upp till toppen på Mont Ventoux. Det hade varit något
Eller så här. En av få som jag tycker lyckas göra det bra.Sådär ska det göras!
Två datumskivor är fusk!Eller så här. En av få som jag tycker lyckas göra det bra.
Nja, gränsen går vid tre.Två datumskivor är fusk!
Varför skämskudde? Du vet väl att du skriver i mikrotråden.Detta är möjligen en "skämskudde", men det är ett makalöst ur (för ca 600 kr). Har haft det 3-4 år. Gångreserv på bortåt 50 tim, +/- 10 sek/dygn. Ett Miyota under huven (troligen 8215).
Jag tänkte lite på "rip off", men så länge det inte är en fake så är det väl OK. Med tanke på alla "homager" till Submariner så borde denna flyga komfortabelt under radarn.Varför skämskudde? Du vet väl att du skriver i mikrotråden.
Jag har för övrigt ytterligare en Corgeut som jag köpte av @Kreacon för ett par år sedan. Även den har lång gångreserv och god tidshållning.Jag tänkte lite på "rip off", men så länge det inte är en fake så är det väl OK. Med tanke på alla "homager" till Submariner så borde denna flyga komfortabelt under radarn.
Tack, men använd det till någon annan moddning. Går säkert med fogsvans och slägga.Har fortfarande det bruna insertet till den där om du ändrar dig!
Var kan man läsa mer om den där Unimaticen? Jag kollade på deras hemsida, där det fanns många varianter, men såg ingen som ser ut som din.Testat tennis nu när jag fyndat nytt racket för 40kr, samt rastat barn. Unimatic på seikogummi från SKX men de va fan ingen höjdare.
Var kan man läsa mer om den där Unimaticen? Jag kollade på deras hemsida, där det fanns många varianter, men såg ingen som ser ut som din.