Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjussar du på lite fler bilder? När beställde du din? Beställde min i Februari och sitter snällt och väntar på leveransFörsta intrycket är att länken är otroligt skön att ha på armen. Helt slät insida på länken. Lätt skönaste länken jag har haft och jag har ändå över 30 klockor. Färgen är riktigt kul också skulle jag säga. Extremt tacksam också över att de ändrade till female endlinks.
Tack för de värmande orden! Ja, det är fördelen med quartz, bra ”gångreserv” och en pålitlig precision.Prisvärd och till ett relativt lågt pris; överkomligt, med andra ord. En mycket bra, tålig, snygg, praktiskt och enkel klocka. Vilken fullträff av @JohnMonchard!
Det som fick mig att vilja uppmärksamma den nu, John, är att jag kollade gångprecisionen. Jag ställde den senast vid tidsomställningen till sommartid, som jag tror är i slutet av mars. Nu, 4-4,5 månad senare, går den i stort sett helt rätt fortfarande! Har tyvärr ingen riktig mätutrustning att kolla den med, men det kan inte varit många sekunder.
En pålitlig grab-and-go som passar på många olika band, dessutom i 20 mm.
Drog på ett gummi Certinan han köpte av mig för en tid sen. Han bär upp den betydligt bättre än mig.
Är inte 100 med här?Drog på ett gummi Certinan han köpte av mig för en tid sen. Han bär upp den betydligt bättre än mig.
Haha, okej det kanske gick lite fort. Inlägget uppdateratÄr inte 100 med här?
Drog på ett gummi på Certinan min pappa köpte av mig för en tid sen. Han bär upp den betydligt bättre än mig.
Bjussar du på lite fler bilder? När beställde du din? Beställde min i Februari och sitter snällt och väntar på leverans
Perfekt tajming på peppen! Ska hämta ut min Trenchhunter från posten imorgon.Prisvärd och till ett relativt lågt pris; överkomligt, med andra ord. En mycket bra, tålig, snygg, praktiskt och enkel klocka. Vilken fullträff av @JohnMonchard!
Det som fick mig att vilja uppmärksamma den nu, John, är att jag kollade gångprecisionen. Jag ställde den senast vid tidsomställningen till sommartid, som jag tror är i slutet av mars. Nu, 4-4,5 månad senare, går den i stort sett helt rätt fortfarande! Har tyvärr ingen riktig mätutrustning att kolla den med, men det kan inte varit många sekunder.
En pålitlig grab-and-go som passar på många olika band, dessutom i 20 mm.
Tror han ligger runt 22cm. Han hade nog tom burit upp en Breitling Super AvengerMåste ha en hyfsad handled, sitter perfekt
KK (kool klocka)! Bra jobbat att få klart pusslet också!Dagens! Fortfarande på bästa bandet från JB.
Klockan färgmatchad till aktiviteten. Bra!Vattnar gräsmattan och suger ut den sista solen innan den försvinner bakom trädtopparna.
Last light of Durin's day!
Hur funkar stället?
Mycket klocka för inte så mycket pengar.
Vi får väl knåpa ihop ett litet brev!@Equilibrium hur har du det där borta? Gammal bild för topic.
Vad leker du idag då?Dagens lekrumsklocka.
Rockstjärna varvat med soffkojebyggareVad leker du idag då?
bara o köra ju! med 20% rabatt som de kör ofta så är det inte ens att tänka överInte illa! Älskar förresten Gulf/Ford racing färgschemat. Har därför varit sugen på den här Maranezen, men har lyckats behärska mig än så länge.
Jädrans snygg dykare!! Vill ni upplysa en novis vilket fabrikat det är?Vattnar gräsmattan och suger ut den sista solen innan den försvinner bakom trädtopparna.
Last light of Durin's day!