Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett Zuludiver 324. Väldigt trevligt gummi
Vintage? Du hinner köpa Horloscaphe nc003 idag om du skyndar dig. Glömde medvetet detta släppJaha. Då står man där igen.. köpt nytt utan att den förra man köpt landat hos postombudet (inte ens påväg).
Ni vet hur det är, snälla döm mig inte.
Nåväl! Allt snack om obskyra Franska dykare har fått mig att fullborda en trippel. En vintage som sällskap till Baltic och Serica.
Kommer passa fint även i tillsammans med någon av mina 3 Peugeotcyklar eller en av alla Opinelknivar
Hur ser den ut då? Hittar ingenting i vanlig ordningVintage? Du hinner köpa Horloscaphe nc003 idag om du skyndar dig. Glömde medvetet detta släpp
Ja de fick bli en lätt begagnad. 1960 års modell.Vintage? Du hinner köpa Horloscaphe nc003 idag om du skyndar dig. Glömde medvetet detta släpp
Den bara föll av helt plötsligt utan någon extra påfrestning. Tur ändå att jag inte tappade den ute utan att märka det.Fastnade du i nått eller vad hände?
Int ja hellrHur ser den ut då? Hittar ingenting i vanlig ordning
säkert rund med nåt bandInt ja hellr
säkert rund med nåt band
Kul, en Yema eller LIP kanske?Ja de fick bli en lätt begagnad. 1960 års modell.
Såhär, vi insta, men var man köper en NC003 verkar hemligt. Kostar 346 euro med quartz
Jag hittade den också, lite otydligt men den fanns i alla fallVerkar finnas på sajten nu. Vet inte hur våt i trosorna jag blev, men djupmätaren var fräck
Watch NC 003 - Horloscaphe Watches
French diver's watch with Swiss movement, water-resistant to 200m, vintage military style, assembled in Toulon in the Var region of France by an artisan watchmaker.www.horloscaphe-watches-paris.com
Nej ingen av dom tyvärr. En Kelton blev det.Kul, en Yema eller LIP kanske?
Troligtvis pga fylledatum på bådaHunnit gå igenom väldigt många klockor, och visst finns det en del dumma ekonomiska beslut genom åren () men rent saknad måste jag säga att denna Aegis nog är i topp tillsammans med min Inox diver. Sjukt bra på många sätt, varför sålde man dem?
såg du datumet på min Sjöhästen? Salongsdatum...Troligtvis pga fylledatum på båda
Noop, missade den, du får posta igen!såg du datumet på min Sjöhästen? Salongsdatum...
Andra bilden är helt fantastisk!Testat tennis nu när jag fyndat nytt racket för 40kr, samt rastat barn. Unimatic på seikogummi från SKX men de va fan ingen höjdare.
Nej ingen av dom tyvärr. En Kelton blev det.
Hela 25m vattenresistens!
Eller en handbroms?Sett tidigare idag.
Undrar om någon kommer önska sig en backkamera i julklapp....
Noop, missade den, du får posta igen!
Man fååår ha datumet på andra ställen än 3 och 6 det får man, men stoppa i en datumskiva så siffrorna hamnar rätt iaf.
Glycine Combat Sub gör det bra tex
Men NoDate är alltid bäst
Sådär ska det göras!