• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bravur x Wingårdh. Vilken kvalitetskänsla. Genomtänkt och välbyggd med ett högklassigt och tunnt verk från Selitta. Nummer 32 av 50 vilket man kan utläsa från tavlan. Finns förresten kvar att haffa om man är sugen.

DSC04076.JPG

Jaha. Då står man där igen.. köpt nytt utan att den förra man köpt landat hos postombudet (inte ens påväg).
Ni vet hur det är, snälla döm mig inte.
Nåväl! Allt snack om obskyra Franska dykare har fått mig att fullborda en trippel. En vintage som sällskap till Baltic och Serica.
Kommer passa fint även i tillsammans med någon av mina 3 Peugeotcyklar eller en av alla Opinelknivar 🤌

🇫🇷🥖🐌

Jaha. Då står man där igen.. köpt nytt utan att den förra man köpt landat hos postombudet (inte ens påväg).
Ni vet hur det är, snälla döm mig inte.
Nåväl! Allt snack om obskyra Franska dykare har fått mig att fullborda en trippel. En vintage som sällskap till Baltic och Serica.
Kommer passa fint även i tillsammans med någon av mina 3 Peugeotcyklar eller en av alla Opinelknivar 🤌

🇫🇷🥖🐌
Vintage? Du hinner köpa Horloscaphe nc003 idag om du skyndar dig. Glömde medvetet detta släpp

Verkar finnas på sajten nu. Vet inte hur våt i trosorna jag blev, men djupmätaren var fräck 👌🏼
Jag hittade den också, lite otydligt men den fanns i alla fall :)

Nä för mig, men det är för att jag är förnuftig och ska lägga mina pengar på: en annan klocka 😁

Tillbaka
Topp