Mä! Lagom..Bättre än originalet i alla fall, den förstoringen är ju kass.
+1 på den. Absolut älskar min!Jag har en Baltic Aquascaphe och den är fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mä! Lagom..Bättre än originalet i alla fall, den förstoringen är ju kass.
+1 på den. Absolut älskar min!Jag har en Baltic Aquascaphe och den är fantastisk
Stämmer gott. Sugen?Den där var riktigt trevlig!
SNA225P1?
Sugen är man ju för fan alltid just nu har jag 10+ klockor på min shortlist och tre påväg hemStämmer gott. Sugen?
Bra skit det där, har den i 42mm!Laco Augsburg 39
Hands-on: Laco Augsburg 39 - Instegspilot med alla rätt
Eqotime har tagit en titt på Laco Augsburg 39, en pilotklocka i instegssegmentet som erbjuder mycket klocka för pengarna.eqotime.com
Äh, det var ju i positiv bemärkelse
Inte tänkt på det men ja du har rätt, det lär man ju börja störa sig på så tack för den
PMa ett skambud så är den din. Har för mycketSugen är man ju för fan alltid just nu har jag 10+ klockor på min shortlist och tre påväg hem
Hämtade du inte ut den för typ 4h sen?!PMa ett skambud så är den din. Har för mycket
Jag kontrar med Bathyscaphe på tom ölflaska.Dagens stilleben.
Matic på tom ölburk
Korrekt uppfattat. Service av gammal Kronograf behöver slantarna just nu.Hämtade du inte ut den för typ 4h sen?!
Varje gång jag har bestämt mig för att inte köpa en sån så är det nån jäkel som ska posta snygga bilder på den och lovorda den. Den var väl f*n!Den här dreglade jag efter i 2 år innan jag kom till skott. 7 månader med den och jag har använt den här långt mer än alla andra klockor. 40-60% av tiden är den på. Fullkomligt älskar min SPB143
SPB143 är sinnessjukt bra.. Ångrat att jag sålde min många många gånger. Den var för bra, så den konkurrerade med min sub så den fick säljas vidare. Kommer köpa en ny någon dag helt klartDen här dreglade jag efter i 2 år innan jag kom till skott. 7 månader med den och jag har använt den här långt mer än alla andra klockor. 40-60% av tiden är den på. Fullkomligt älskar min SPB143
Alright! Jag har ingen aning vad ett skambud skulle vara ens..Korrekt uppfattat. Service av gammal Kronograf behöver slantarna just nu.
Va fan! Jag skulle ju kunna hjälpa dig där, med Suben asså! Så du får njuta av en SPB fullt ut. Kan jag göra för dig!SPB143 är sinnessjukt bra.. Ångrat att jag sålde min många många gånger. Den var för bra, så den konkurrerade med min sub så den fick säljas vidare. Kommer köpa en ny någon dag helt klart
Alright! Jag har ingen aning vad ett skambud skulle vara ens..
Haha inte lätt att vara du Du har ju en hel del trevliga pjäser ändå så du överlever nog. Men den är väldigt trevlig.Varje gång jag har bestämt mig för att inte köpa en sån så är det nån jäkel som ska posta snygga bilder på den och lovorda den. Den var väl f*n!
För övrigt, grattis till en sjukt fin pjäs, förstår att du är nöjd och att den används så mycket. Sitter verkligen som en dröm på armen och är en perfekt GADA.
Har man de två att välja mellan kan jag förstå valet dock För mig så är min SPB den ”dyra” klockan i samlingen. Inte klockdyrt såklart men i min lilla klockbudget sticker den utSPB143 är sinnessjukt bra.. Ångrat att jag sålde min många många gånger. Den var för bra, så den konkurrerade med min sub så den fick säljas vidare. Kommer köpa en ny någon dag helt klart
Alright! Jag har ingen aning vad ett skambud skulle vara ens..
Saknar du inte BB58an då? Prövat en i några sekunder av en bekant och den var ju otroligt trevlig på handledenVa fan! Jag skulle ju kunna hjälpa dig där, med Suben asså! Så du får njuta av en SPB fullt ut. Kan jag göra för dig!
Men hade samma med SPB143 och BB58, konkurrerade. Sålde båda och saknar Seikon än.
En highfive, en falafel och SPB så är Suben dinVa fan! Jag skulle ju kunna hjälpa dig där, med Suben asså! Så du får njuta av en SPB fullt ut. Kan jag göra för dig!
Men hade samma med SPB143 och BB58, konkurrerade. Sålde båda och saknar Seikon än.
Saknar SPB143 mer. Blev aldrig kär i den rosa lumen tyvärr!Haha inte lätt att vara du Du har ju en hel del trevliga pjäser ändå så du överlever nog. Men den är väldigt trevlig.
Har man de två att välja mellan kan jag förstå valet dock För mig så är min SPB den ”dyra” klockan i samlingen. Inte klockdyrt såklart men i min lilla klockbudget sticker den ut
Saknar du inte BB58an då? Prövat en i några sekunder av en bekant och den var ju otroligt trevlig på handleden
Var ses vi???En highfive, en falafel och SPB så är Suben din
Göteborg!Bronsdag och grönt är skönt. Ha @ som bäst
I see a distant ship smoke on the horizon.Plötslig tandvärk! Då hjälper tandläkare Lauder till. Inte världens bäste wirre, men man blir "Comfortable Numb".
Hej och välkommen!Hej,
Insikten att chronografer är trevliga har kommit till mig. De flesta är minst 40 mm breda och det klär inte min handled. Jag vore tacksam för tips på chrongrafer under 40mm.
Tack på förhand
Denna är förvisso inte under 40mm utan precis 40mm, men jag tycker att den känns en aning mindre. Hemel air league special.Hej,
Insikten att chronografer är trevliga har kommit till mig. De flesta är minst 40 mm breda och det klär inte min handled. Jag vore tacksam för tips på chrongrafer under 40mm.
Tack på förhand
Eller kolla på Dan Henry kanske? Här är en 1962. 39mm. Kommer som standard på läderband. De har även fler kronografer i sin uppställning, samt fler färger av denna.Hej,
Tack på förhand
Seagull 1963.Hej,
Tack på förhand