Kreacon
Guld
Hårdkokt!Slängde upp paketet vid närmast park..
Lite puts och länkjustering så ska nog denna bli bra
Missade lite vart den där kom ifrån! Trevlig!
Safari i Slottsskogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hårdkokt!Slängde upp paketet vid närmast park..
Lite puts och länkjustering så ska nog denna bli bra
Missade lite vart den där kom ifrån! Trevlig!
Safari i Slottsskogen
Håller med! Oris diver 65 är himla trevlig år det mer dressade hållet. Inte just med den här tavlan men med den andra, mer klassiska. Annars tycker jag CW gör bra grejer i den genren.Hm, kanske kolla på vintage skindivers? Går att få till en bra peng även om dom är servade nyligen, dom är ofta tunnare, mindre och har ett lite mer ”dressat” intryck, iallafall jämfört med en Aqualand. Men då är iochförsig ofta WR 0m.
Du tänker på denna seamastern?
SMP/C 300 är ju rätt så tooliga.
Annars finns ju Oris, deras Divers 65 är mer elegant, men dock såklart dyrare.
Ja Oris 65 är väldigt trevliga också!Hm, kanske kolla på vintage skindivers? Går att få till en bra peng även om dom är servade nyligen, dom är ofta tunnare, mindre och har ett lite mer ”dressat” intryck, iallafall jämfört med en Aqualand. Men då är iochförsig ofta WR 0m.
Wolbrook säljer ju några riktigt fina skindivers. Hur dom är kvalitetsmässigt vet jag inte dock. Bra pris iaf 3800Hm, kanske kolla på vintage skindivers? Går att få till en bra peng även om dom är servade nyligen, dom är ofta tunnare, mindre och har ett lite mer ”dressat” intryck, iallafall jämfört med en Aqualand. Men då är iochförsig ofta WR 0m.
Såg att de släppt en PVD version av den oxå. Men nja.Wolbrook säljer ju några riktigt fina skindivers. Hur dom är kvalitetsmässigt vet jag inte dock. Bra pris iaf 3800
Kolla även på Baltic, deras aquascaphe kanske passar? Eller Meraud Bonaire. Även WMT Blackfin är najs!Ja Oris 65 är väldigt trevliga också!
Tålamod och lite mer tid på Blocket etc, så kommer det snart något bra!
Seiko srph17k1På jakt efter min första dykare i 4-8k klassen! Skulle vara tacksam för tips, för familjen börjar tröttna på mitt eviga googlande
Kommer det en annons på en beg. Longines HC 39mm , så klipper jag nog den, Men, jag mottager gärna input på andra brands med nya klockor i den prisklassen.
Har något riktigt dåligt andrahandsvärde t.ex...?
Utöver Certina DS action har jag tittat på Glycine, Spinnaker och Steinhart. De har klockor som tilltalar mig och har modeller mindre än 41mm till mina mindre handleder...
Har ni tid så ge mig gärna lite feedback! Tack för hjälpen!
Kolla vad jag hittade! Tänkte på dig direkt!Ja Oris 65 är väldigt trevliga också!
Tålamod och lite mer tid på Blocket etc, så kommer det snart något bra!
Skaplig förstoring på bubblan!
Golvläggning med sug-äss!
Den där var riktigt trevlig!Kom en beater på posten för att hämma mina begär.
Tänkte precis nämna dem. Nackdelen är väl andrahandsvärdet som väl är helt otestat, men man kan nog frukta att det inte är så bra. Bästa "dressade" dykare i prisklassen tycker jag. Hoppar man upp några tusen så finns ju Serica 5303, men den kan nog vara svårt att få tag på för de pengarna.Kommer inte ihåg vem som tog upp dem men HTD skindivers tycker jag är tilltalande rent estetiskt.
Jag har haft en geckota diver till salu alldeles för länge. Dressad och 40mm. Skicka ett pm för nice pricePå jakt efter min första dykare i 4-8k klassen! Skulle vara tacksam för tips, för familjen börjar tröttna på mitt eviga googlande
Kommer det en annons på en beg. Longines HC 39mm , så klipper jag nog den, Men, jag mottager gärna input på andra brands med nya klockor i den prisklassen.
Har något riktigt dåligt andrahandsvärde t.ex...?
Utöver Certina DS action har jag tittat på Glycine, Spinnaker och Steinhart. De har klockor som tilltalar mig och har modeller mindre än 41mm till mina mindre handleder...
Har ni tid så ge mig gärna lite feedback! Tack för hjälpen!
Två år är väl ingen ålder på en häst..eller annonsJag har haft en geckota diver till salu alldeles för länge. Dressad och 40mm. Skicka ett pm för nice price
Laco känns riktigt prisvärda med tanke på deras historik och vad man får. Fin!Laco Augsburg 39
Hands-on: Laco Augsburg 39 - Instegspilot med alla rätt
Eqotime har tagit en titt på Laco Augsburg 39, en pilotklocka i instegssegmentet som erbjuder mycket klocka för pengarna.eqotime.com
Skaplig förstoring på bubblan!
Det är väl därför den sitter där? För att störa sig på alltså. Nej skoja. För att förstora ordentligt.
Inte tänkt på det men ja du har rätt, det lär man ju börja störa sig på så tack för den
Bättre än originalet i alla fall, den förstoringen är ju kass.
Inte tänkt på det men ja du har rätt, det lär man ju börja störa sig på så tack för den
Jag har en Baltic Aquascaphe och den är fantastiskKolla även på Baltic, deras aquascaphe kanske passar? Eller Meraud Bonaire. Även WMT Blackfin är najs!