Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
Vit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
Jag röstar också på vit, tycker att den är mer välbalanserad och som @Birchgrove sa så är svarta index på ljus tavla så jäkla snyggt!Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
+1 på vit. Trevligt med crisp tavlaJag har aldrig haft svarta index. Det får bli vit då.
Samma här. Kommer bli en svart för min del.Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
Svart är ALLTID (nu har jag lagt detta i fet stil, och understruket så ingen j-vel ska missa detta viktiga budskap) det tråååååkigaste valet! (Svart är dessutom en av de mest svårmatchande "färgerna", i motsats till vad de flesta tror...men det förutsätter att man faktiskt bryr sig om färgmatchning....)Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
Vit! Jäkligt snygg, jag fnulade på en Hamtun H2 med vit tavla men velade för länge så det blev ingen men denna var ju lika bra den!Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
En universal länk med raka ändlänkar? Watchgecko har många trevliga varianterNytt mn band på SD! Grymt trevligt band @Hans Beck men det får nog snällt vänta på någon annan klocka (typ skx) för helsons luggar tog över det helt...
Vad ska jag då ha? Gillar ju inte isofranestilen även fast det funkar. Sjukt besviken att inte kunna ha länken
Förutm det gula gummit så är det precis den klocka jag sneglar mest på i nuläget. Gillar verkligen det gula i indexen och den gula minutvisaren! Så mycket roligare än bara vita index och visare.Trots att jag inte får jobba med klocka var jag ju tvungen att beställa en sommarklocka för de lediga dagarna. Kunde inte låta bli den här kombon: Somrigt!!
Våga roligt gummi!!Förutm det gula gummit så är det precis den klocka jag sneglar mest på i nuläget. Gillar verkligen det gula i indexen och den gula minutvisaren! Så mycket roligare än bara vita index och visare.
Den där var smaskig gillar visarna eespeciale!Dagens mikro.
Wow, blir en perfekt kombo!Trots att jag inte får jobba med klocka var jag ju tvungen att beställa en sommarklocka för de lediga dagarna. Kunde inte låta bli den här kombon: Somrigt!!
Beställde en svart med gul sekundvisare. Tog ett extra svart gummi med blir en trevlig sommardinka!Trots att jag inte får jobba med klocka var jag ju tvungen att beställa en sommarklocka för de lediga dagarna. Kunde inte låta bli den här kombon: Somrigt!!
Snyggt! Jag väntar med spänning på min ”beställde likadan” men tog inga extra band, stod att den skulle komma med ett gummi men inte vilket men hoppas på svart eller mörkblåTrots att jag inte får jobba med klocka var jag ju tvungen att beställa en sommarklocka för de lediga dagarna. Kunde inte låta bli den här kombon: Somrigt!!
En universal länk med raka ändlänkar? Watchgecko har många trevliga varianter
Det som hänger med är läder på utsidan och gummi på insidan. Vill du ha gummit i olika utföranden som Lindell visa så får man lägga på cirka $15. Gick att göra i efterhand så jag gjorde detSnyggt! Jag väntar med spänning på min ”beställde likadan” men tog inga extra band, stod att den skulle komma med ett gummi men inte vilket men hoppas på svart eller mörkblå
Jaha det hade jag missat, fanns det inga bra bilder på läder/gummi bandet? Såg bara en liten bild längst ner, funderar på om det är värt att lägga till nått annat om just det inte passar migDet som hänger med är läder på utsidan och gummi på insidan. Vill du ha gummit i olika utföranden som Lindell visa så får man lägga på cirka $15. Gick att göra i efterhand så jag gjorde det
Word!Svart är ALLTID (nu har jag lagt detta i fet stil, och understruket så ingen j-vel ska missa detta viktiga budskap) det tråååååkigaste valet! (Svart är dessutom en av de mest svårmatchande "färgerna", i motsats till vad de flesta tror...men det förutsätter att man faktiskt bryr sig om färgmatchning....)
Så...vit FTW!
Båda är riktigt bra. Själv hade jag nog kört på den vita.Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
Har du kollat om deras nya clasp med glidelock passar? Kanske är större inställningsmöjlighet på ett sådant. Släng iväg ett mail och fråga.Nytt mn band på SD! Grymt trevligt band @Hans Beck men det får nog snällt vänta på någon annan klocka (typ skx) för helsons luggar tog över det helt...
Vad ska jag då ha? Gillar ju inte isofranestilen även fast det funkar. Sjukt besviken att inte kunna ha länken
Blir en grym kombo det där .Trots att jag inte får jobba med klocka var jag ju tvungen att beställa en sommarklocka för de lediga dagarna. Kunde inte låta bli den här kombon: Somrigt!!
Blir nog samma känsla som med bandet på nu. Luggarna tar över:
Kanske ett zuludiver flat vent kan funka, eller waffle. Måste bygga en del tjocklek och höjd. Annars får jag köpa ett cudagummi som de kommer med ändå eller någon vettig förlängningspänne till länken.
Ja, jag missa det med och fick info när jag skrev till dom på FB.Jaha det hade jag missat, fanns det inga bra bilder på läder/gummi bandet? Såg bara en liten bild längst ner, funderar på om det är värt att lägga till nått annat om just det inte passar mig
Väntar också.. Kommer att gå på svart.Jag väntar på en Hamtun Nanuk. Frågan är bara vilken man ska välja när det är dags? Svart eller vit? Jag kan inte bestämma mig.
Frågan är om det inte skulle funka med läder typ i panna-stil? Tjockt och distressed? Men du kanske inte vill ha läder på dykare. Synd med länken Luggarna är verkligen speciella på denna klocka, blir så tydligt när du tagit av länken.
Har du kollat om deras nya clasp med glidelock passar? Kanske är större inställningsmöjlighet på ett sådant. Släng iväg ett mail och fråga.
Verkligen synd om du inte skulle kunna använda länken.