Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin på länk ocksåSvårt att inte annat än älska blanksvarta tavlor under akrylplast. Vintagetok som man är i grund och botten Må hända att jag grundade begreppet plexiporr.
Snygg! En riktig keeperSvårt att inte annat än älska blanksvarta tavlor under akrylplast. Vintagetok som man är i grund och botten Må hända att jag grundade begreppet plexiporr.
Man ska ju inte svära i kyrkan, så det kan man ju tyvärr inte lovaSnygg! En riktig keeper
Väldigt fin är den iaf!Man ska ju inte svära i kyrkan, så det kan man ju tyvärr inte lova
Fast den där våfflan skojar man inte bort.Lorier på en stubbe i solen Tänker alltid att den hade varit grymmare med blanksvart tavla.
Ja den är superfin nära och den känns egen. Akrylglaset ger fint ljus med Blanksvart hade varit snyggare på håll tänker jag bara.Fast den där våfflan skojar man inte bort.
Unik, tydlig, stenhård. Gillar .Sommaren är slut när jag säger den är slut. Hav ❤
Om man kisar kan man se Vinga därborta. Var är jag?
Tycker tavlan som du har där är riktigt tjusig!Lorier på en stubbe i solen Tänker alltid att den hade varit grymmare med blanksvart tavla.
Riktigt ball!Sommaren är slut när jag säger den är slut. Hav ❤
Om man kisar kan man se Vinga därborta. Var är jag?
Marathon med "TRItiUm TUber!!" För er som minns
Den här har väl T100 Tritium lume om jag förstår det rätt. Jag har haft en trevlig Ball med tritium.Marathon med "TRItiUm TUber!!" För er som minns
Grym den där. Dom har något nytt spännande i kikaren med.Nytt på hemmakontoret idag, Ollech & Wajs P-101. Sjukt trevlig!
Exakt!BrOnsdag
Kjöööööp! Det är alltid knepet.. för allt!Nu har jag glömt dra upp klockan igen. Kanske borde köpa en ny eller bara dra upp den