Vad är han för sort, din vän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Släpptes idag så ny är den. Jag tycker att det ser bra ut men dubbla priset mot Synchron så då ska den vara bra.
Ja, iofs! Men å andra sidan kan man köpa till en Maranez-länk för en tusing till Synchron. Doxa är ju ändå Doxa så den kostar vad man kan förvänta sig. Hamnar ju mellan 300T och 300 så inte alls orimligt. Hade jag inte haft en Synchron så hade jag köpt en, den ser fin ut och är tunnare än både 300T och Synchron så lär sitta som en smäck på armen.Jaså... men kommer på länk iaf
Snyyyggt"Äggad" under natten...
Varför?Tjoflöjt! Här kommer varken spännande info om verk, gång eller trehjulingar.
Råkade välta både cykel och mekställ imorse Hoppas man lär sig något av skadorna i parketten...I vardagsrummet ja, självklart
Väck mig när den här från Doxa eller Synchron kommer i helbrons, då snackar vi. Grön bezel var snygg!Släpptes idag så ny är den. Jag tycker att det ser bra ut men dubbla priset mot Synchron så då ska den vara bra.
Buntbandsövningar?Godmorgon! Snart dags för Aquadive att ta på sig sina mörka höstkläder, men det gula får vara med lite till
Dök in en till DS idag. En lagom sleten PH200. Älskar dessa brukisar!
Den är både lättare och något mer slank jämnfört med DS Action som inte heller är speciellt tjock. Haft en förut och bärs bra på mina ca 20cm handleder. Skulle nog påstå att den bärs bäst 18cm+ med dimensionerna på boetten. Kul klockor. Och ja, såldes precis på ks.Hur upplevs ph200? Stor? Bra köp om det var den på K&S
Än är inte sommaren slut! Ping @MoHaha
Mitt svarta bör landa imorgon! Ser lovande ut!Idag kom ett svart Bonettogummi från bästa @SpaceAce Det skall få tjänstgöra på Aqualand i vinter och i bandlådan fann jag ett orange dito (som jag glömt bort) och det åker på till våren. Vaniljdoften är tung..., får nog balanseras med en wirre.