Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Obris Morgan, någon som har beställt något därifrån på sista tiden?
Jag beställde två "isofrän"-band mitten på augusti men har sedan orderbekräftelse inte hört ett knyst om vare sig leverens eller om de har restnoterat grejerna. Det står att de skickar inom 2 dagar från beställning, det kan man ju hoppas att de gjorde...
Mvh Hoppfull
Gavox Avidiver
Okej, den eviga frågan: vad är det för band? Har varit på jakt efter ett fransigt textilband länge nu och ditt är ju helt perfekt!Marathon med "TRItiUm TUber!!" För er som minns
Trevlig låda med perfekt balans och kul färger.Nu får det bli byte till Zelos..
Jo den börjar kännas bra. Liite till färg bara. Och så förstås att jag får den andra lådan såld..Trevlig låda med perfekt balans och kul färger.
Jag noterar en Aragon i lådan. Inte ofta man ser dem. Jag har en som bara används till lila badshorts...
Riktigt läcker och ovanlig den där! Förstår att den är lite svår o klädmatcha..Jag noterar en Aragon i lådan. Inte ofta man ser dem. Jag har en som bara används till lila badshorts...
Håller medOkej, den eviga frågan: vad är det för band? Har varit på jakt efter ett fransigt textilband länge nu och ditt är ju helt perfekt!
Sören va bra Marathonen är! Perfekt band-matchat medMarathon med "TRItiUm TUber!!" För er som minns
Oförskämt nöjd Hade ju JSAR Maple Leaf ett tag tidigare men denna sitter ju sjukt mkt bättre Tack, ibland såSören va bra Marathonen är! Perfekt band-matchat med
Gummikungen!Har velat prova gummit sen urminnes tider men aldrig haft nån passande klocka. Men nu så! Vaniljbullar deluxe!