Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, svarta masker är klart snyggast rent estetiskt, men inte så bra till apparatdykning pga den begränsade perifera sikten. Vissa gillar att det blir mindre reflexer med svart mask, men jag lyckades aldrig vänja mig. Min favorit är Cressi Big Eyes.Ja, det var riktigt mysigt! Den på bilden är en Posidon Technica. Bra för fridykning pga låg volym men ska du ha den för att se mycket så hade jag valt en annan för linserna är väldigt små.
Dom är så grymt fina dom där Squale. Lite lagom bling. Och väldigt lyckad bandkombo. Tur att den är i största laget för mig.Ja, svarta masker är klart snyggast rent estetiskt, men inte så bra till apparatdykning pga den begränsade perifera sikten. Vissa gillar att det blir mindre reflexer med svart mask, men jag lyckades aldrig vänja mig. Min favorit är Cressi Big Eyes.
On topic:
Ser riktigt trevligt ut men är det inte stört kallt? Hit har hösten hunnitTestade nya våtdräkten idag och Synchron fick följa med. Den har fått göra det mycket på sistone! Kristallklart i vattnet, en miljon brännmaneter och nästan vindstilla, kunde inte varit bättre.
Fan vad udda med egg så långt ner i skaftet? Aja blir nog grymt i slutändan, du får visa upp slutresultatetTrevlig fredag folks! Har påbörjat ett knivskaft. Sjukt kul enda tills jag sågade upp min bokvril som hade många tråkiga sprickor och bladet jg beställde var knepigare än jag tänkt.
Ja, Squale Matic och ISO är som gjorda för varandra! Det behövs ett mjukt men ändå stadigt gummi för att balansera upp denna relativt stora boett tycker jag.Dom är så grymt fina dom där Squale. Lite lagom bling. Och väldigt lyckad bandkombo. Tur att den är i största laget för mig.
Det där löser du jag nöjer mig med att modda Opinel ett tag till.Trevlig fredag folks! Har påbörjat ett knivskaft. Sjukt kul enda tills jag sågade upp min bokvril som hade många tråkiga sprickor och bladet jg beställde var knepigare än jag tänkt.
Märklig slipning. Nålfilen kommer att få jobba. Nu är frågan bara vad för klockrelaterat du kan lägga in i skaftet. Stabbat nato? Urverk i epoxy?Trevlig fredag folks! Har påbörjat ett knivskaft. Sjukt kul enda tills jag sågade upp min bokvril som hade många tråkiga sprickor och bladet jg beställde var knepigare än jag tänkt.
Är nog lättare med bolster men jag hade tänkt ha en större bit längst fram.Fan vad udda med egg så långt ner i skaftet? Aja blir nog grymt i slutändan, du får visa upp slutresultatet
Bildkvitto?Det där löser du jag nöjer mig med att modda Opinel ett tag till.
Ja, filade nån timme innan jag tyckte att det kanske är en bättre idé att returnera och köpa blad med klack.Märklig slipning. Nålfilen kommer att få jobba. Nu är frågan bara vad för klockrelaterat du kan lägga in i skaftet. Stabbat nato? Urverk i epoxy?
Nej, vita masker är klart snyggast rent estetisktJa, svarta masker är klart snyggast rent estetiskt, men inte så bra till apparatdykning pga den begränsade perifera sikten. Vissa gillar att det blir mindre reflexer med svart mask, men jag lyckades aldrig vänja mig. Min favorit är Cressi Big Eyes.
On topic:
19 grader igår och med 5mm fridykningsdräkt så var jag svettig när jag kom upp efter en timme i vattnet. Då spenderar man ändå mycket tid med att inte röra sig särskilt mycket så de håller värmen galet bra.Ser riktigt trevligt ut men är det inte stört kallt? Hit har hösten hunnit
...eller så kan man göra sig av med några hjärnceller så man blir immun mot s.k kallt vatten19 grader igår och med 5mm fridykningsdräkt så var jag svettig när jag kom upp efter en timme i vattnet. Då spenderar man ändå mycket tid med att inte röra sig särskilt mycket så de håller värmen galet bra.
Kan jag så kan du?Sjukt affordable! Väldigt mycket klocka funktionsmässigt för relativt små pengar. Att jag inte förstår hur de ska användas är en annan femma
Nej ingen grej. Ute, otrendigt, sååå 2021. I år är det keepers som gäller!Byteslördag, är det en grej fortfarande?
Gött, jag har bara keepers!Nej ingen grej. Ute, otrendigt, sååå 2021. I år är det keepers som gäller!
Exakt varför skulle man köpa något man inte vill ha! Hallå?! KeepersNej ingen grej. Ute, otrendigt, sååå 2021. I år är det keepers som gäller!