Jag var inte så nöjd just den dagen om man säger såAntiklimax deluxe utan lysmassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var inte så nöjd just den dagen om man säger såAntiklimax deluxe utan lysmassa
Alla klockor borde ha ett plexi, lätt att repa men ett nöje att putsaPutsade plexi igår men det är redan repigt igen. Det gör inget. Skön dag
Man måste inte fatta allting. För mig räcker det att den är frän.....Hade en Mudmaster några veckor.
Fattade inget!
Väldigt tydlig! Lite som en DORO telefon!Rotat i lådorna. Hittade inte vad jag sökte, men fann den här som jag köpte för något år sedan av @Jockinho.
Rotat i lådorna. Hittade inte vad jag sökte, men fann den här som jag köpte för något år sedan av @Jockinho.
I min tillbakalutade tillvaro skulle det mycket väl kunna vara pulsen...Väldigt tydlig! Lite som en DORO telefon!
Innebär 32 sekunder eller pulsen?
Det tolkar jag som ett friskhetstecken! Björn Borg hade 28 i vilopuls i sin prime så du är inte långt ifrånI min tillbakalutade tillvaro skulle det mycket väl kunna vara pulsen...
Känns som finare ljus genom plexi jämfört med safir och annat med. Klart värt att behöva putsa iblandAlla klockor borde ha ett plexi, lätt att repa men ett nöje att putsa
Skönt att det iaf inte va blodtrycket....I min tillbakalutade tillvaro skulle det mycket väl kunna vara pulsen...
Jaha.. Det var alltså på sidan 3510 jag tappade bort mitt lösenord till gamla kontot
Bra jävla nöjd med klockorna som ramlat in i år, Seikon är ju sinnessjukt bra, men DH är överraskande trevlig den med. Högst 2 köp till i år. Fan spårat ur den här hobbyn också..
Låter rimligt då "Burken" är två år yngre...Det tolkar jag som ett friskhetstecken! Björn Borg hade 28 i vilopuls i sin prime så du är inte långt ifrån
45 mm bred läste jag, stämmer det verkligen?Byta sig en Zodiac Grandrally?
Ja, hade jag haft obegränsade klockresurser så hade jag nog plockat upp en sån OPS.Glömde nämna att Sherpa är återupplivat för den som har runt 60 lök liggandes och skräpar.
Menar du hans senaste dykare? Vilken Omega rippar den off? Alla hans modeller är väl iochförsig nästan 1:1 homager på mer eller mindre obskyra vintageklockor.Stämmer! Älskar 1970 så de är inte till salu. Även om jag just nu helst vill glömma DH efter presentationen av den där hiskeliga Omega-rip offen. Lycka till i jakten!
Nu var inte frågan till mig, men skulle tippa på att det är "Maverick" det syftas på...Menar du hans senaste dykare? Vilken Omega rippar den off? Alla hans modeller är väl iochförsig nästan 1:1 homager på mer eller mindre obskyra vintageklockor.
Ja precis. Använt sig av gamla originalritningar för kompressor tätheten osv. Men för dom pengarna blir den tyvärr ändå ointressant. Kan hitta en original från 60-talet för 40-50 med lite flyt.Ja, hade jag haft obegränsade klockresurser så hade jag nog plockat upp en sån OPS.
Snackat med en kille som känner han som gjort dessa, typ extrem attention to detail!
Ingen jag känner till! Har du ngn bild att delge? Menar du den senaste skindivern som släpptes i dagarna?Nu var inte frågan till mig, men skulle tippa på att det är "Maverick" det syftas på...
Ingen jag känner till! Har du ngn bild att delge? Menar du den senaste skindivern som släpptes i dagarna?
Fast det är väl ingen Omega-ripoff?
Speedy Mark 4.5
haha ja jäklar. Tror jag lägger ner gissandet fr.o.m NUFast det är väl ingen Omega-ripoff?
Den är ju en homage till Orfina Porsche design.
Haha! Näää!haha ja jäklar. Tror jag lägger ner gissandet fr.o.m NU
Hålle helt med där! Och dom nya V2 på 40 mm tycker jag de fått till riktigt bra. 500 m WR och god kvalité för relativt liten pengKöpte en OceanX lagom till sommarsemestern.
Mycket klocka för pengen, även om den inte fått så mycket handledstid
Jooo, kronografer är verkligen inte min gren...inte DH heller för den delen. hej svejsHaha! Näää!
Hans 1964 är iochförsig en homage till en Omega Seamaster Chrono.