• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Putsade plexi igår men det är redan repigt igen. Det gör inget. Skön dag😎
1662234066414.jpg
Alla klockor borde ha ett plexi, lätt att repa men ett nöje att putsa😊
 
BCE93A9F-F2B8-4D63-A0F2-4577FB2D5C0E.jpeg

Bra jävla nöjd med klockorna som ramlat in i år, Seikon är ju sinnessjukt bra, men DH är överraskande trevlig den med. Högst 2 köp till i år. Fan spårat ur den här hobbyn också.. 😝
Jaha.. Det var alltså på sidan 3510 jag tappade bort mitt lösenord till gamla kontot 😅
Nåja, gjorde inte så mycket för
VILKEN JÄVLA COMEBACK!

Klockorna på bilden är sålda (lämnade mitt gamla liv bakom mig 🥲) nytt påväg 🥰.. inte inte konto då utan klockor, klockor är påväg, jajjemen. Plural sörru, jobbar bara plural
 
Ja, hade jag haft obegränsade klockresurser så hade jag nog plockat upp en sån OPS.
Snackat med en kille som känner han som gjort dessa, typ extrem attention to detail!
Ja precis. Använt sig av gamla originalritningar för kompressor tätheten osv. Men för dom pengarna blir den tyvärr ändå ointressant. Kan hitta en original från 60-talet för 40-50 med lite flyt.
 
Tillbaka
Topp