Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smack! Grymt alltså!Fan vad bra den här blev. Nästan kul faktiskt! Skit att sommaren snart är slut..
verkar va liten bugg på sidan, datumvarianten går inte att välja för mig när jag kikar på datorn. i mobilen går det.
Den vita med sapphire bezel var inte dum. Får bli nästa sommar då
Lite bandbyte.. varför gör man inte det oftare? Nya klockor ju! Och billigare än o hela tiden köpa nya ur..
Coola! Vad är det för märke på dom två första bilderna?Lite bandbyte.. varför gör man inte det oftare? Nya klockor ju! Och billigare än o hela tiden köpa nya ur..
Sjukt cool. Är boetten i stål?
Spatziergang.
Knappt 42, men känns snarare som en 44:a. Knappt 13 hög. Riktigt bra!Dessa klockor
Du vet ju min förkärlek till dödskallen men LIV är riktigt nice med på flera sätt, hur stor är den?
Shirryu Bronze Diver.Coola! Vad är det för märke på dom två första bilderna?
Tyvärr inte. Bara armbandet.Sjukt cool. Är boetten i stål?
Damnit, inget impulsköp ikväll då m.a.o.Tyvärr inte. Bara armbandet.
Blev snabb flippSvårt att inte annat än älska blanksvarta tavlor under akrylplast. Vintagetok som man är i grund och botten Må hända att jag grundade begreppet plexiporr.
Ja den var fin. Undrar hur tavla och inlägg matchar bara? Här är en på riktigt bild. Tur att man kan välja bort datumDen vita med sapphire bezel var inte dum. Får bli nästa sommar då
Det är det enda jag inte gillar med tidmätaren.Damnit, inget impulsköp ikväll då m.a.o.
Alu eller keramiskt?Ja den var fin. Undrar hur tavla och inlägg matchar bara? Här är en på riktigt bild. Tur att man kan välja bort datum
Ser minst sagt ljuvligt ut.Testade nya våtdräkten idag och Synchron fick följa med. Den har fått göra det mycket på sistone! Kristallklart i vattnet, en miljon brännmaneter och nästan vindstilla, kunde inte varit bättre.
Safir eller stål verkar det vara. Fina specs för pengarnaAlu eller keramiskt?
Testade också min nya våtdräkt, min första!Testade nya våtdräkten idag och Synchron fick följa med. Den har fått göra det mycket på sistone! Kristallklart i vattnet, en miljon brännmaneter och nästan vindstilla, kunde inte varit bättre.
Vet du var man kan få tag på ett sådant bonetto i svart? Har ett i orange men minns ej vart jag fick tag på detIdag kom ett svart Bonettogummi från bästa @SpaceAce Det skall få tjänstgöra på Aqualand i vinter och i bandlådan fann jag ett orange dito (som jag glömt bort) och det åker på till våren. Vaniljdoften är tung..., får nog balanseras med en wirre.
Kul! Det blir helt klart trevligare att vara länge i vattnet om man har våtdräkt. Generell regel är ett kilo per millimeter våtdräkt. Testade 5kg med min 5mm våtdräkt igår och det var på gränsen till för mycket, 4,5kg är nog mer lämpligt, så enda sättet att veta exakt är att testa sig fram. Ett annat tips är att köpa själva bältet som håller vikterna i gummi, det är väldigt mycket skönare. Här är mina tillsammans med dagens klocka.Testade också min nya våtdräkt, min första!
Allt var kanon till jag insåg att jag flyter som en kork måste köpa vikter! Tips på hur mycket? Och vart köpte du dina?
Jag vet inte vilka som säljer, men kontakta Bonetto direkt: https://www.bonettocinturini.it/en/catalogue/adventure/63-mod-321Vet du var man kan få tag på ett sådant bonetto i svart? Har ett i orange men minns ej vart jag fick tag på det
Gillar allt utom en miljon brännmaneter!Testade nya våtdräkten idag och Synchron fick följa med. Den har fått göra det mycket på sistone! Kristallklart i vattnet, en miljon brännmaneter och nästan vindstilla, kunde inte varit bättre.
Nice, då ska jag beställa! Har också köpt enKul! Det blir helt klart trevligare att vara länge i vattnet om man har våtdräkt. Generell regel är ett kilo per millimeter våtdräkt. Testade 5kg med min 5mm våtdräkt igår och det var på gränsen till för mycket, 4,5kg är nog mer lämpligt, så enda sättet att veta exakt är att testa sig fram. Ett annat tips är att köpa själva bältet som håller vikterna i gummi, det är väldigt mycket skönare. Här är mina tillsammans med dagens klocka.
Edit: Mina vikter är köpta på DiveInn men har köpt på bland annat OxyShop (ligger i Göteborg). Vikter med gummi runt är bättre för dräkten och miljön men såna utan är lite billigare.