• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Laddar för kräftskiva.
E4E3DD7B-9131-4531-9143-45ECD6773454.jpeg
 
...eller så kör du på OG på diwekten! Kan det väl vara värt för att få mer brudar? 🤔
P1310147.jpg
Alltså, problemet är ju att jag redan drunknar i brudar tack vare mitt klockintresse! Alla heta babes vill ju höra mig berätta monotont nasalt om telemeterskalor, varför det kallas tropical dial och vilken läskedryck och varför som får namnge olika bezels. Ja ni hör ju själva, jag blir tänd på mig själv bara jag skriver om det. Och nej, ni behöver inte PM:a och be om en dejt, jag är spoken for. Sorry alla ladies som läser denna tråden medan ni biter er i underläppen…

Grejjen är ju den att jag snöat in på Enicar Sherpa OPS, och den svarta DH:n är en schysst homage till stilen. Därför ville jag ha den svarta.
 
Alltså, problemet är ju att jag redan drunknar i brudar tack vare mitt klockintresse! Alla heta babes vill ju höra mig berätta monotont nasalt om telemeterskalor, varför det kallas tropical dial och vilken läskedryck och varför som får namnge olika bezels. Ja ni hör ju själva, jag blir tänd på mig själv bara jag skriver om det. Och nej, ni behöver inte PM:a och be om en dejt, jag är spoken for. Sorry alla ladies som läser denna tråden medan ni biter er i underläppen…

Grejjen är ju den att jag snöat in på Enicar Sherpa OPS, och den svarta DH:n är en schysst homage till stilen. Därför ville jag ha den svarta.


Ingen ersättare till Enicar men ändå åt samma håll; Lip Nautic:

LIP-671508-1.jpg
 
Tillbaka
Topp