...och skulle klockan råka vara trasig så finns det väl silvertejp, hallå?!Exakt varför skulle man köpa något man inte vill ha! Hallå?! Keepers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...och skulle klockan råka vara trasig så finns det väl silvertejp, hallå?!Exakt varför skulle man köpa något man inte vill ha! Hallå?! Keepers
Har för mig @johnz hade/har ett helt gäng, har ej sett denne på ett tag men kan väl inte skada att frågaNågon i tråden som sitter på en sånhär som dom inte vill behålla längre?
...eller så kör du på OG på diwekten! Kan det väl vara värt för att få mer brudar?Någon i tråden som sitter på en sånhär som dom inte vill behålla längre?
P-JEZKlart nöjd med denna.
Jag har en men jag tror inte att jag vill sälja den.Någon i tråden som sitter på en sånhär som dom inte vill behålla längre?
Sjukt affordable! Väldigt mycket klocka funktionsmässigt för relativt små pengar. Att jag inte förstår hur de ska användas är en annan femma
Insert norgeskämt hereHade en Mudmaster några veckor.
Fattade inget!
Skulle säga att den svarta han eftersöker även har lite gener från Enicar OPS....eller så kör du på OG på diwekten! Kan det väl vara värt för att få mer brudar?
Tveklöst! Fy va läcker den där är f.öSkulle säga att den svarta han eftersöker även har lite gener från Enicar OPS.
Alltså, problemet är ju att jag redan drunknar i brudar tack vare mitt klockintresse! Alla heta babes vill ju höra mig berätta monotont nasalt om telemeterskalor, varför det kallas tropical dial och vilken läskedryck och varför som får namnge olika bezels. Ja ni hör ju själva, jag blir tänd på mig själv bara jag skriver om det. Och nej, ni behöver inte PM:a och be om en dejt, jag är spoken for. Sorry alla ladies som läser denna tråden medan ni biter er i underläppen…...eller så kör du på OG på diwekten! Kan det väl vara värt för att få mer brudar?
You said it homie.Skulle säga att den svarta han eftersöker även har lite gener från Enicar OPS.
Alltså, problemet är ju att jag redan drunknar i brudar tack vare mitt klockintresse! Alla heta babes vill ju höra mig berätta monotont nasalt om telemeterskalor, varför det kallas tropical dial och vilken läskedryck och varför som får namnge olika bezels. Ja ni hör ju själva, jag blir tänd på mig själv bara jag skriver om det. Och nej, ni behöver inte PM:a och be om en dejt, jag är spoken for. Sorry alla ladies som läser denna tråden medan ni biter er i underläppen…
Grejjen är ju den att jag snöat in på Enicar Sherpa OPS, och den svarta DH:n är en schysst homage till stilen. Därför ville jag ha den svarta.
Glömde nämna att Sherpa är återupplivat för den som har runt 60 lök liggandes och skräpar.Ingen ersättare till Enicar men ändå åt samma håll; Lip Nautic:
En av mina första klockor ever för ca 100 år sen var en Lip Nautic Ski (har eventuellt nämnt det förr )Ingen ersättare till Enicar men ändå åt samma håll; Lip Nautic:
Verkligen!Här var det tyst för att vara en lördag
Antiklimax deluxe utan lysmassaEn av mina första klockor ever för ca 100 år sen var en Lip Nautic Ski (har eventuellt nämnt det förr )
Värt att tänka på gällande just denna:
Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Även här wotd. Fast inte den blå idag. Så bra de är dessa CW CW här med, fast det var väl ingen högoddsare :-)klocksnack.se