Underbar helg va?!Kom just hem därifrån .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar helg va?!Kom just hem därifrån .
Magisk. Nästan vindstilla och sol. Kring noll eller kanske en minusgrad på natten kändes lite ovant .Underbar helg va?!
lagom mängd kantareller det därSQUALE Matic på liten turné i Hemavan...
Inte micro men affordable:vad har folket för tips när det kommer till micros som går i linje med en cartier tank? Kikat lite på någon modell från seiko som ser rätt trevlig ut
Den var ju riktigt tjusig! Stort tackInte micro men affordable:
Churchill
The T18 range has a true art deco design. Recognisable thanks to its off-centre seconds and minute track, the T18 is the brand's best-known watch. Its wide, flat crown with the LIP logo is a distinctive feature of the model. Both classic and retro, the T18 range is timelessly elegant.www.lip.fr
Magisk tavla på den!Låtsasträning och rymdfoto på gymmet ikväll
Den är stenhård!Uj vad jag gillar denna!
Är inte du där för syns skull?Måndag = slitet i gruvan har börjat. Då behövs en brons-beater.
Med en sån borde du ha ”Heisenberg” istället för ”Garth” på din avatar.
Som moraliskt stöd och ögongodis, ja.Är inte du där för syns skull?
Sjukt bra den där, men kräver sin handled tyvärr (sitter perfekt på dig )Uj vad jag gillar denna!
Filip Sjöhäst på gammalt favvogummi idag
Förresten borde det vara förbjudet att sälja sånt här skräp, WTF
Är det original från J&B? Jag har inte sett något sånt, sköljer sällan av saltet dessutom. Kommer de med bandstift öht, kommer inte ihåg om det ens ingått.Filip Sjöhäst på gammalt favvogummi idag
Förresten borde det vara förbjudet att sälja sånt här skräp, WTF
Cool - hade aldrig sett modellen tidigare! Hyfsad domeDenna idag
Kom de där bandstiften med fingummit från Frankrike?
Nej nej, det här var nåt okänt skräp. Aldrig sett nåt liknande...Är det original från J&B? Jag har inte sett något sånt, sköljer sällan av saltet dessutom. Kommer de med bandstift öht, kommer inte ihåg om det ens ingått.
bezel i stål är ju inte helt fel alltså..Christopher Ward blir det idag
Mycket snyggt med grönt gummi! Barton?
Fortfarande sjukt nöjd med den här! Perfekt grab & go.