Mycket snyggt med grönt gummi! Barton?
Yes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt med grönt gummi! Barton?
Dagens tips, en tjugo minuter från mig så visst blev jag sugen men har ägt en 42:a och sa då 38/40 blir bäst så intalat mig det nu…
Jag tror det är din och min gamla
Det är fint som snusbezel i stål är ju inte helt fel alltså..
Den var ju råschysst!Denna idag
Cool - hade aldrig sett modellen tidigare! Hyfsad dome
Thanx, den är störtskön, rekommenderas. Finns en variant med slät ring också som är grym.Den var ju råschysst!
Alltså!!! Störtskön är bara förnamnet. Aahhrgh vill ha den . Kompletterar med bild på storm grey no date .Thanx, den är störtskön, rekommenderas. Finns en variant med slät ring också som är grym.
satan så snygg!Thanx, den är störtskön, rekommenderas. Finns en variant med slät ring också som är grym.
Dra åt sa*an va snygg den vaAlltså!!! Störtskön är bara förnamnet. Aahhrgh vill ha den . Kompletterar med bild på storm grey no date .
Ursäkta men borrmaskin
Jag undrar också nyfiket vad som borrades!Ursäkta men borrmaskin
Cyklar ska inte vara uppochner heller Enda godtagbara undantaget är när Sonny Colbrelli lyfte cykeln uppochner som hyllning efter att ha vunnit helvetet i norr.
Citizen på masochistband annars idag
Så lättar man en cykel, borra borr på rätt ställen.Jag undrar också nyfiket vad som borrades!
Ursäkta men borrmaskin
Cyklar ska inte vara uppochner heller Enda godtagbara undantaget är när Sonny Colbrelli lyfte cykeln uppochner som hyllning efter att ha vunnit helvetet i norr.
Citizen på masochistband annars idag
Jag undrar också nyfiket vad som borrades!
Fiffigt! Har aldrig sett det tidigare men det var en kul idé.Snart släpper Yema en GMT med inverterad lume-bezel, vad tycks om den idén?
Låter lite som när jag försöker meka klockor Så länge det funkar såSatana plastbakskärmen gick av idag. Borrade ett nytt hål i den och lappade ihop vid infästningen i ramen, funkade kanon
Har gett bort mitt mekställ, otympligt och jävligt krångligt. Så mkt smidigare att vända uppåner på cykelhärket.
Låter lite som när jag försöker meka klockor Så länge det funkar så
Zelos hade det på några av sina Horizion GMT´s.Fiffigt! Har aldrig sett det tidigare men det var en kul idé.
Sitter som ett smäck på norra Sveriges grövsta handled.Gomorrn!
Ja visst är den schyst. Men den är stooor! Jag har ändå 20cm runt men denna är fasen på gränsen.Sjukt bra den där, men kräver sin handled tyvärr (sitter perfekt på dig )
Nu får du lugna dig, den där sitter hur bra som helst!Ja visst är den schyst. Men den är stooor! Jag har ändå 20cm runt men denna är fasen på gränsen.
Saknar flygkronograf. Där åkte en sådan upp på listan. Här fick det bli batteridrivet. Och byxor ..Vabbar man får man gå hela dagen i bara kalsonger och flygkronograf.